کد خبر : 1661566 | 23 دی 1398 ساعت 01:15 | 94.4K بازدید | 0 دیدگاه

راز پنالتی استثنایی رودریگو در فینال سوپرکاپ

تونی کروس با اصرار از کادر فنی باعث شد تا رودریگو گوئس یکی از پنالتی زنان رئال در فینال سوپرکاپ باشد. پنالتی او بهترین پنالتی بازی بود.

راز پنالتی استثنایی رودریگو در فینال سوپرکاپ

به گزارش"ورزش سه"، رودریگو گوئس در نیمه دوم سوپرکاپ اسپانیا به جای ایسکو وارد زمین شد و در مدت زمان حضورش در میدان، نمایش تقریبا خوبی داشت. ستاره 18 سال برزیلی در ضیافت پنالتی ها یکی از ضربه زنندگان بود و توانست خیلی مسلط و به بهترین شکل پنالتی خود را گل کند تا در قهرمانی رئال در سوپرکاپ اسپانیا نقش مستقیم داشته باشد.

 

 

1469017

 

 

رودریگو در پایان بازی گفت:« خیلی خیلی خوشحالم. همیشه رویای چنین لحظه ای را داشتم. اینکه بتوانم با رئال یک جام کسب کنم. هم توانستم در طول بازی به هم تیمی هایم کمک کنم و هم اینکه یک پنالتی را گل کنم. نمی توانم خوشحال تر از این باشم.»

 

پنالتی:« من همیشه ضربه ام را بالا می زنم اما این بار شدت ضربه بیشتر بود و توپ به زیر طاق دروازه چسبید. می خواستم کمی پایین تر بزنم ولی در هر صورت خوشحالم توپ گل شد. زمان اعلام نام بازیکنانی که پنالتی خواهند زد، کمی تردید داشتم و مشخص نبود که من هم پنالتی خواهم زد یا خیر ولی تونی کروس اصرار می کرد که رودریگو پنالتی بزند و مرتب می گفت رودریگو، رودریگو. واقعیت این است که او برای پنالتی زدن به من اعتماد به نفس زیادی داد.»

 

دیدگاه‌ها