کد خبر : 1661603 | 23 دی 1398 ساعت 10:36 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی سوابق زیادی در لیگ برتر دارد

سلیمی: بزرگان تراکتور از نظر اخلاقی بی نظیرند

مدافع تراکتور می گوید اردوی ترکیه به آینده این تیم کمک زیادی انجام می دهد.

سلیمی: بزرگان تراکتور از نظر اخلاقی بی نظیرند

به گزارش "ورزش‌سه"، اعضای تیم تراکتور چند روزی است در کشور ترکیه حضور یافتند و اردوی تدارکاتی خود در نیم فصل را برپا کرده‌اند. آنها در این اردو از نظر بدنی و جسمانی آماده حضور در مسابقات می شوند.


ایمان سلیمی، مدافع تراکتور درباره آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: با برنامه‌ریزی دقیقی که داشتیم، پس از یک استراحت مناسب، تمریناتمان را در تبریز آغاز کردیم و بلافاصله به اردوی ترکیه آمدیم تا برنامه‌های تمرینی را در شهر آنتالیا پیگیری کنیم. شرایط اردوی آنتالیا از نظر سازماندهی کمپ و برنامه‌های تمرینی بسیار خوب است و فشاری که قرار بود در دوران بدنسازی تحمل کنیم را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با برگزاری چند بازی تدارکاتی، به شرایط بهتری برسیم.


وی ادامه داد: از نظر تاکتیکی، نسبت به اردوی ارضروم پیشرفت زیادی کرده‌ایم و با کادر مجربی که همراه آقای الهامی کار می‌کنند، مخصوصا دکتر جودکی، مربی بدنساز تیم، تک تک بازیکنان این تفاوت را حس می‌کنند و نسبت به ابتدای فصل پیشرفتمان محسوس است.


مدافع تراکتور درخصوص کار کردن با ساکت الهامی بیان کرد: آقای الهامی سابقه بسیار خوبی در لیگ برتر دارد و از شناخت خوبی نسبت به تیم‌های ایرانی برخوردار است که این موضوع حلقه مفقوده تیم ما در سال‌های گذشته بود. از طرف دیگر، رابطه خوبی بین سرمربی و بازیکنان وجود دارد و بازیکنان نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.


سلیمی در خصوص شرایط تمرینی تیم در اردو نیز گفت: با توجه به این که باید در اردوی نیم‌فصل، پیشرفت خوبی بکنیم، کادر فنی تصمیم گرفته‌اند که هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین کنیم و برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که هم می‌توانیم خوب استراحت کنیم و هم به کارهای تمرینی بپردازیم.


وی افزود: امیدوارم از همان بازی اول بعد از تعطیلات نیم فصل، بتوانیم بازی‌های زیبایی انجام دهیم و امتیازات خوبی جمع کنیم. امسال بازیکنان بی‌نظیری در تراکتور حضور دارند و فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ برتر باشد که بازیکنانش در این حد رابطه صمیمی باهم داشته باشند. بزرگان ما از نظر اخلاقی بی‌نظیرند و در کنار آن، نفرات جوان بسیار خوبی داریم که امیدوارم بتوانیم در کنار هم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها