کد خبر : 1661628 | 23 دی 1398 ساعت 11:25 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

فده والورده: چاره‌ای جز انجام آن خطا نداشتم

فده والورده ستاره جوان رئال مادرید که با خطای عمدی روی موراتا بازیکن اتلتیکو باعث شد دروازه رئال بسته بماند و این تیم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود می‌گوید از موراتا عذرخواهی کرده ولی چاره‌ای جز آن خطا نداشته.

فده والورده: چاره‌ای جز انجام آن خطا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"،  در جریان دیدار دیشب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد دو تیم تا دقیقه 115 و در وقتهای اضافه بازی با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دادند. اما در حالیکه 5 دقیقه تا پایان وقت 120 دقیقه‌ای بازی باقی مانده بود فده والورده پدیده جوان رئال درحالیکه آلوارو موراتا بازیکن اتلتیکو در موقعیتی خطرناک قرار داشت در محوطه جریمه خودی او را با یک تکل عمدی سرنگون کرد تا خودش اخراج شود اما رئال گلی دریافت نکرده و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی برسد.

 

1469122

 

والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت بابت آن خطا از موراتا عذرخواهی کرده ولی در آن لحظه چاره‌ دیگری نداشته و به خاطر تیمش باید دست به آن خطا می‌زده. والورده در پایان بازی هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و هم عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت چهار تیمی را به خود اختصاص داد.

 

1469121

 

فده والورده در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" من از موراتا عذرخواهی کردم. کاری که من کردم کار خوبی نبود ولی مجبور بودم انجامش بدهم. به خاطر جام قهرمانی‌ای که بردیم خوشحالم. بعد از اینکه پنالتی‌‌ها تمام شد کمی صبر کردم و بعد به داخل زمین دویدم. همه به من تبریک می‌گفتند ولی این قهرمانی برای همه رئالی‌ها است. کسانی که بازی کردند، کسانی که در میدان نبودند و کسانی که بین دو نیمه به ما توصیه‌های لازم را کردند. این جام برای کل تیم است".

 

 

دیدگاه‌ها