کد خبر : 1661638 | 23 دی 1398 ساعت 12:00 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

راموس و حفظ توپ پیروزی رئال برای یادگاری(عکس)

سرخیو راموس بعد از پیروزی رئال مقابل اتلتیکو در فینال سوپرکاپ اسپانیا توپ بازی را به عنوان یادگاری برای خود برداشت و حتی سعی کرد آن را پشت بدنش پنهان کند.

راموس و حفظ توپ پیروزی رئال برای یادگاری(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس دیشب در جده عربستان سعودی، چهارمین و آخرین پنالتی رئال مادرید را وارد دروازه اتلتیکو کرد تا دیدار دو تیم در نهایت و بعد از یک ماراتون سخت و نفس‌گیر با پیروزی 4-1 رئالی‌ها به پایان برسد. دیداری که در 90 دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت، در 120 دقیقه هم همین نتیجه باقی ماند و در نهایت کار تعیین قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضیافت پنالتی‌ها سرخیو راموس در حالی پشت ضربه چهارم رئال مادرید ایستاد که با توجه به اینکه اتلتیکو یک پنالتی را با کوبیدن به تیر دروازه از دست داده بود و کورتوا هم یک پنالتی برای سفیدپوشان گرفته بود گل شدن پنالتی او رئال را قهرمان سوپرکاپ اسپانیا می‌کرد.

 

1469130

 

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت که از قبل برای اینکه حتما زمانی پشت پنالتی بایستد که رئال بتواند با پنالتی او قهرمان شود آماده نشده بوده بلکه همیشه به خاطر یک مساله خرافی پنالتی چهارم را می‌زند. اما نکته دیگری که درباره راموس جنجالی شد این بود که او بعد از بازی توپی که با آن قهرمانی رئال ممکن شده بود را به عنوان یادگاری برداشته و با شدت و حدت می‌خواست آن را برای خودش نگه دارد.

 

راموس برای حفظ این توپ آنقدر اصرار داشت که حتی زمانی که برای عکس گرفتن در مقابل دوربین‌ها ژست گرفت توپ را پشت پیراهن خود پنهان کرده بود. او به این ترتیب توانست با خیال راحت و بدون نگرانی از دست دادن توپ یادگاری‌اش در مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد. در حالیکه توپ پیروزی رئال در پشت پیراهنش قرار داشت.

 

دیدگاه‌ها