کد خبر : 1661648 | 23 دی 1398 ساعت 12:25 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

عربستانی‌ها فینال سوپرکاپ اسپانیا را پرتماشاچی کردند

دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا که در ورزشگاه جده عربستان سعودی برگزار شد با حضور حدود 60هزار هوادار در ورزشگاهی پر از تماشاچی برگزار شد.

عربستانی‌ها فینال سوپرکاپ اسپانیا را پرتماشاچی کردند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه مشخص شد سوپرکاپ اسپانیا امسال نه در این کشور بلکه در عربستان سعودی و به جای یک بازی به صورت یک تورنمنت چهارتیمه برگزار خواهد شد در اسپانیا نگرانی‌هایی از بابت تعداد تماشاچی‌های هر بازی ابراز شد و برخی معتقد بودند ممکن است این بازی‌ها و به خصوص بازی فینال در ورزشگاهی برگزار شود که پر از تماشاچی نیست.

 

ولی وقتی دیشب دو تیم مادریدی رئال و اتلتیکو برای برگزاری فینال در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف هم رفتند 59053 نفر در ورزشگاه 62هزار نفری حضور داشتند تا این بازی در ورزشگاهی عملا پر از تماشاچی برگزار شود.

 

1469142

 

این بیشترین تعداد تماشاچی حاضر در بازی‌های این تورنمنت بود. در رتبه‌های بعدی این تورنمنت، بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید با حضور 58410 تماشاچی و رئال مادرید و والنسیا در نیمه‌نهایی با 40877 تماشاچی قرار دارند.

 

البته فینال دیشب در حالی آغاز شد که در ابتدای بازی سکوها پر از تماشاچی نبود ولی باگذشت زمان تراکم جمعیت تماشاچی‌ها بیشتر و بیشتر شد و زمانی که سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد ورزشگاه عملا پر از تماشاچی بود.

 

 

 

دیدگاه‌ها