کد خبر : 1661654 | 23 دی 1398 ساعت 13:30 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمله هواداران یونایتد به سولسشر: خود کم‌بینی داری!

بعد از صحبتهای اوله گنار سولسشر مبنی بر احترام قائل شدن منچسترسیتی برای یونایتد، هواداران شیاطین سرخ به شدت به او حمله کرده و می‌گویند حمایت سرمربی تیم‌شان از رقیب سنتی را برنمی‌تابند.

حمله هواداران یونایتد به سولسشر: خود کم‌بینی داری!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه که هفته گذشته در خانه این تیم اولدترافورد اتفاق افتاد اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد از اینکه حریف سنتی تیمش در آن بازی آنقدر برای آنها احترام قائل بوده که با قوی‌ترین تیمش پا به میدان گذاشته خوشحال است. این اظهارات سولسشر هم باعث تمسخر هواداران دیگر تیمها شده و هم اعتراض شدید و حملات هواداران یونایتد به او را به دنبال داشته.

 

1469148

 

سولسشر بعد از آن بازی گفته بود:" وقتی آنها با منچستریونایتد در جام اتحادیه بازی دارند و با قوی‌ترین تیم‌شان پا به میدان می‌گذارند این نشان می‌دهد که ما داریم به جاهای خوبی می‌رسیم. این نشان می‌دهد آنها به ما احترام می‌گذارند. این یعنی تیمهای دیگر وقتی به اینجا می‌آیند حالا دیگر برای ما احترام قائلند".

 

این صحبتهای سولسشر با واکنش منفی شدید هواداران یونایتد روبرو شده است. آنها به دوران اقتدار شیاطین سرخ در دوران سر الکس فرگوسن که اتفاقا سولسشر به عنوان بازیکن آن را از نزدیک تجربه کرده اشاره می‌کنند و می‌گویند این صحبتهای خود کم بینانه سولسشر درباره تیمی به بزرگی یونایتد، آن هم وقتی صحبت از حریف سنتی‌شان سیتی در میان است به هیچ وجه قابل پذیرش و توجیه پذیر نیست.

 

 

دیدگاه‌ها