کد خبر : 1661661 | 23 دی 1398 ساعت 13:10 | 134.1K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش موندو دپورتیوو

چند ساعت تا اخراج والورده؛ شانس بزرگ پوچتینو یا ستین

به گزارش موندو، هیات‌مدیره بارسلونا امروز با حضور رئیس باشگاه بارتومئو جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که ممکن است حاصل آن اخراج ارنستو والورده سرمربی این تیم باشد.

چند ساعت تا اخراج والورده؛ شانس بزرگ پوچتینو یا ستین

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر شده و از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسا است امروز در گزارشی اعلام کرد که هیات مدیره باشگاه بارسلونا امروز با حضور یوسپ بارتومئو رئیس باشگاه جلسه مهمی برگزار می‌کند که خروجی این جلسه به احتمال زیاد اخراج ارنستو والورده سرمربی فعلی تیم خواهد بود. موندو از پوچتینو و ستین به عنوان مهمترین نامزدهای جانشینی والورده نام برده است.

 

1469152

 

موندو می‌گوید کمیسیون ورزشی باشگاه بارسلونا هم دیشب بعد از بازگشت آبیدال و گراو از قطر و مذاکره آنها با ژاوی، تشکیل جلسه داده و با آنها گفتگو کرده است. بر اساس این گزارش در جلسه دیشب کمیسیون ورزشی، مساله اخراج ارنستو والورد و انتخاب جانشین فوری برای او مهمترین دستور کار جلسه بوده است. این روزنامه می‌گوید در این جلسه نام پوچتینو به عنوان جدیدترین نامزد پست هدایت بارسلونا مطرح شده است.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید برگزاری جلسه دیشب با حضور چهره‌های مهم مدیریتی بلوگرانا نشان داده که هر لحظه می‌توان منتظر انتشار خبر اخراج والورده بود. البته تصمیم به اخراج او هنوز نهایی نشده ولی با اینحال نظر اکثریت مدیریت باشگاه موافق خداحافظی با او است.

 

نتایج ضعیف بارسلونا و ضعف این تیم در خط دفاعی، ماندگار شدن والورده در این باشگاه را با تردید جدی مواجه کرده است. با وجود اظهارات اخیر چند نفر از بازیکنان مهم و تاثیرگذار بارسلونا و حمایت آنها از والورده بعد از شکست تیم مقابل اتلتیکو در سوپرکاپ اسپانیا، موندو می‌گوید پیامی که از سوی تیم ارسال شده نتوانسته مدیریت باشگاه را مجاب به حفظ والورده کند.

 

1469153

 

بر اساس این گزارش در میان نامزدهای جانشینی والورده در حال حاضر دو نام از بقیه مهمتر هستند. از یک طرف مائوریسیو پوچتینو، مربی سابق تاتنهام که بعد از اخراج از این تیم و واگذاری صندلی‌اش به ژوزه مورینیو همچنان بی‌تیم است و گفته می‌شود بارتومئو با او رابطه خیلی خوبی دارد. رامون پلانس هم در اسپانیول و تاتنهام با پوچتینو کار کرده و می‌تواند در بارسا کمک بزرگی برای او باشد.

 

اما نام دیگری که مطرح شده کیکه ستین است، مربی‌ای عاشق بازی مالکانه و سبک بازی مخصوص بارسلونا که او هم مثل پوچتینو در حال حاضر بدون تیم است.

 

موندو می‌گوید بارتومئو رئیس باشگاه امروز دوشنبه با ارنستو والورده دیدار خواهد کرد. این دیدار قاعدتا قبل از جلسه هیات مدیره برگزار خواهد شد و طبق برنامه از پیش مشخص شده قرار است در ساعات اولیه بعد از ظهر دوشنبه باشد. موندو معتقد است در این دیدار به احتمال نزدیک به یقین، خداحافظی والورده از بارسا نهایی و رسمی خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها