کد خبر : 1661719 | 23 دی 1398 ساعت 16:06 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل ژسوس:

باید چیزهای زیادی از آگوئرو یاد بگیرم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی، تمجید ویژه ای از هم تیمی خود یعنی سرخیو آگوئرو انجام داد.

باید چیزهای زیادی از آگوئرو یاد بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف استون ویلا رفت و در نهایت با نتیجه قاطعانه 6-1 حریف خود را شکست داد. در بازی دیشب سرخیو آگوئرو موفق به ثبت هت تریک برای سیتیزن ها شد تا از رکورد تیری آنری در این رقابت ها عبور کند. ستاره آرژانتینی سیتی حالا بهترین آمار گلزنی را در بین بازیکنان خارجی لیگ برتر دارد. او همچنین با 12 هت تریک از رکورد تعداد هت تریک های آلن شیرر نیز عبور کرد.

 

رقیب آگوئرو در خط حمله سیتی به تمجید از این آرژانتینی پرداخته است. گابریل ژسوس برزیلی در این باره گفت: " او یک افسانه در لیگ برتر است. سرخیو همچنین اسطوره باشگاه است. او هر وقت به زمین می رود گلزنی می کند. او انسان خوبی است و البته یک اسطوره. من باید چیزهای زیادی از آگوئرو یاد بگیرم. من در کنار او هستم بنابراین باید یاد بگیرم. البته من فکر می کنم که فوتبال ما متفاوت است. او بیشتر یک مهاجم نوک است. ما هر روز با هم کار می کنیم من می توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. این کاری است که من باید انجام دهم. "

 

 

1463527

 

 

ژسوس و آگوئرو برای اولین بار از سپتامبر 2018 در یک بازی کنار هم به میدان رفتند. ژسوس در این باره گفت: " هر دوی ما میل زیادی برای گلزنی داریم. من می توانستم دو یا سه گل به استون ویلا بزنم اما شانس هایم را از دست دادم. با این وجود سرخیو موفق شد هت تریک کند. همچنین اگر رحیم استرلینگ هم بازی کند، مطمئن هستم که گلزنی خواهد کرد. همه ما برای پیروزی و گلزنی در بازی ها سخت تلاش می کنیم."

دیدگاه‌ها