کد خبر : 1661750 | 23 دی 1398 ساعت 17:27 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد در آستانه جذب ستاره پرتغالی

به نظر می رسد که ستاره پرتغالی اسپورتینگ لیسبون یعنی برونو فرناندز در آستانه انتقال به منچستریونایتد قرار دارد.

منچستریونایتد در آستانه جذب ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته نشریه دیلی میل انگلیس فاش کرد که اد وودوارد، رئیس باشگاه منچستریونایتد، با مدیر برنامه های برونو فرناندز و مدیر برنامه های این بازیکن جلساتی را برگزار کرده است. همچنین روزنامه رکورد پرتغال نیز مدعی شده که این هافبک 25 ساله به باشگاه منچستریونایتد نزدیک شده است. رکورد همچنین ادعا کرده که باشگاه یونایتد در هفته جاری پیشنهاد خود را برای جذب فرناندز ارائه خواهد داد.

 

نشریه رکورد در بخشی دیگر به تمجید از تعهد برونو فرناندز پرداخته است. این نشریه پرتغالی اذعان داشته که برونو فرناندز کاملا به اسپورتینگ متعهد است و با وجود شایعات می خواهد در دربی روز جمعه مقابل بنفیکا به میدان برود. با این حال این امکان وجود دارد که در صورت تسریع در مذاکرات، فرناندز به غایب بزرگ دربی لیسبون تبدیل شود. تیم سولسشر در حال حاضر با ضعف در خط میانی روبروست و مصدومیت پل پوگبا نیز به این مشکلات افزوده است؛ موضوعی که باعث شده یونایتد تمام تلاش خود را برای جذب فرناندز انجام دهد.

 

 

1430865

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که فرناندز طی روزهای آینده با قراردادی به ارزش 60 میلیون پوند راهی اولدترافورد خواهد شد. این هافبک پرتغالی احتمالا هفتگی 150 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها