کد خبر : 1661753 | 23 دی 1398 ساعت 17:35 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل ریچاردز:

فکر می کردم آگوئرو خرید خوبی برای سیتی نیست

مدافع سابق سیتی اعتراف کرد که در اولین جلسه تمرینی آگوئرو با سیتی او را بازیکنی مناسب تشخیص نداده است!

فکر می کردم آگوئرو خرید خوبی برای سیتی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو سال 2011 بود که از اتلتیکو مادرید راهی منچسترسیتی شد. او از رئال هم پیشنهاد داشت ولی با مخالفت اتلتیکو ترجیح داد راهی لیگ برتر انگلیس شود.

9 سال بعد او تبدیل به اسطوره این باشگاه شده و شب گذشته با هت تریک برابر استون ویلا از رکورد گلزنی تیری آنری عبور کرد و حالا با 177 گل، بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است. او پنجمین گلزن برتر این لیگ در مجموع نیز محسوب می شود.

 

 

1469235

 

 

مایکل ریچاردز مدافع سیه‌چرده سابق سیتی در مورد آگوئرو به بی بی سی گفت:« در اولین جلسه تمرینی آگوئرو وقتی او را دیدم، به نظرم بازیکن خیلی خوبی نیامد. او در تمرین چندان خوب کار نمی کرد و فکر می کردیم خرید مناسبی نباشد ولی در همان اولین بازی گل زد و فهمیدم که از آن دسته بازیکنانی است که با مشاهده او در تمرین نمی توانید پی به کیفیت شان ببرید. او یک استعداد ذاتی در گلزنی دارد و وقتی نیاز باشد، همیشه می درخشد.

حالا می توانم بگویم از اینکه زمانی با او هم تیمی بودم، احساس غرور می کنم. تماشای او در تمرین و بازی کنار او لذتبخش بود. آگوئرو شایسته همه تعریف و تمجیدهایی است که از او می شود. او در داخل و خارج از زمین یک انسان فوق العاده است و از فروتن ترین انسان هایی است که شناخته ام. برای من او از بهترین های تاریخ لیگ برتر است.»

 

 

1469236

 

دیدگاه‌ها