کد خبر : 1661768 | 23 دی 1398 ساعت 19:04 | 100.9K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی پوشان کهکشانی‌تر از قبل شدند؛

سروش رفیعی با سپاهان امضاء کرد

هافبک خوش تکنیک سابق شهرخودرو و پرسپولیس با عقد قراردادی به سپاهان پیوست.

سروش رفیعی با سپاهان امضاء کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان که در فصل نقل و انتقالات موفق ظاهر شده و با جذب محمد طیبی و مهدی ترکمان، جای خالی نفرات آسیب دیده یا جدا شده خود را پُر کرده بود، در آخرین ساعات پنجره زمستانی هم یک بازیکن سرشناس دیگر به خدمت گرفت تا با قدرت بیشتری وارد نیم‌فصل دوم شود.

 

سروش رفیعی که بعد از ۹ بار حضور در ترکیب اصلی شهرخودرو و پنج بار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت، در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت و بعد از چند روز مذاکره با مسؤولان این باشگاه، در نهایت صبح امروز دوشنبه به طور رسمی قراردادش را فسخ کرد تا راهی تیم دیگری شود.

 

این هافبک ۲۹ ساله که چهار فصل بازی در فولاد خوزستان را در کارنامه دارد، یک و نیم فصل به‌عنوان بازیکن سرباز برای تراکتورسازی به میدان رفته بود و همچنین سابقه حضور در تیم‌های الخور قطر، پرسپولیس و شهرخودرو را در کارنامه می‌بیند، با عقد قراردادی به عضویت سپاهان اصفهان درآمد.

 

1469250

 

سروش رفیعی، هافبک جدید سپاهان در کنار نیکفر، رئیس هیئت مدیره این باشگاه. آنها امیدوارند با حضور رفیعی در سپاهان، فصل ورزشی تازه ای برای این هافبک سابق فولاد، تراکتور و پرسپولیس رقم بخورد.

 

 

سروش رفیعی که بعد از یک سال حضور در فوتبال قطر و زدن ۵ گل در ۱۹ مسابقه لیگ ستارگان قطر به پرسپولیس بازگشت و به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم، در دور رفت لیگ هجدهم برای فولاد و پس از آن برای سرخ پوشان پایتخت به میدان رفت، حالا دوباره بازی در یک تیم بزرگ دیگر را تجربه خواهد کرد.

 

رفیعی که شایعه حضورش در تیم‌هایی همچون گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان شنیده می‌شد، عصر امروز مذاکراتی با مسؤولان باشگاه سپاهان در هتل اوین تهران انجام داد و در نهایت برای امضای قرارداد با طلایی پوشان اصفهان به توافق نهایی رسید.

 

سپاهان امیدوار است با تغییراتی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل انجام داده و جذب نفراتی مثل طیبی، ترکمان و سروش رفیعی، در دور برگشت مدعی‌تر ظاهر شود و شانس بیشتری برای کسب جام پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها