کد خبر : 1661772 | 23 دی 1398 ساعت 19:24 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

پتانسیل صعود به لیگ برتر را داریم؛

نصرتی: این از زیباترین بازی های گل‌ریحان بود

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز از دیدار امروز تیمش مقابل آلومینیوم به عنوان یکی از زیباترین بازیهای دوران حضورش در این تیم یاد کرد.

نصرتی: این از زیباترین بازی های گل‌ریحان بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی در کنفرانس خبری بعد از دیدار آلومینیوم و گل ریحان گفت: بی شک این یکی از زیباترین و بهترین بازیهایی بود که از زمانی که در گل ریحان حضور دارم شاهد آن بودم، بازی در نیمه اول پایاپای بود و در نیمه دوم ما بر حریف مسلط بودیم و آنها سعی داشتند از ضدحملات به گل برسند، موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم که اگر با دقت عمل کرده بودیم می توانستیم با اختلاف دو گل برنده بازی باشیم.

 

وی در خصوص نمایش حریف نیز خاطرنشان کرد: آلومینیوم با توجه به تغییری که روی نیمکتش داشته و کادر جدید مشغول به کار شده اند کیفیت بازی متفاوتی ارائه می دهد و باید گفت نسبت به گذشته بهتر شده اند، ما بازیهای گذشته این تیم را دیده بودیم اما انصافاً به لحاظ شیوه بازی امروز تغییرات محسوسی در این تیم مشاهده کردیم.

سرمربی گل ریحان ادامه داد: مسئله ای که در این بازی وجود داشت این بود که ما یک گل سالم نیز به ثمر رساندیم که به زعم کمک بنده که روی خط آفساید قرار داشت آفساید نبود و از آنجا که بازیکن شیرجه زد و عقبتر از مدافع قرار داشت هم بنظر نمی آمد آفساید باشد، اما داور این گل را آفساید اعلام کرد، البته شاید هم من اشتباه می‌کنم.

 

نصرتی اضافه کرد: البته به جز این صحنه داوری در مسابقه تاثیر گذار نبود و بیش از هر چیز از این ناراحت هستیم که موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ۴ یا ۵ موقعیت فوق العاده خوب روی دروازه حریف خلق کردیم اما گل نشدند.

وی در پایان در خصوص شانس صعود تیمش به لیگ برتر تصریح کرد: تیم ما نسبت به فصل گذشته خیلی کمتر برای حضور در لیگ هزینه کرده است و بازیکنانمان با تعهد خاصی به تلاش مشغول اند، فرق زیادی میان تیم اصلی و ذخیره ما نیست و همین امر برای ما بسیار خوب است، تلاشمان را خواهیم کرد تا به لیگ برتر برسیم و احساس می کنم که پتانسیل صعود در پایان مسابقات را داریم.

دیدگاه‌ها