کد خبر : 1661773 | 23 دی 1398 ساعت 19:22 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر از بایرن مونیخ جدا می شود؟

توماس مولر، مهاجم باتجربه بایرن مونیخ احتمال جدایی از این تیم را رد نکرد.

توماس مولر از بایرن مونیخ جدا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر در ماه های اخیر دچار افت محسوسی شده و به نظر می رسد احتمال تمدید قرارداد او با بایرن مونیخ و ماندن این مهاجم آلمانی در آلیانس آره نا زیاد نیست. این مهاجم محبوب بایرنی ها امروز در مصاحبه ای با اسپورت وان مدعی شد در حال حاضر تمام تمرکز او روی عملکرد این فصل بایرن مونیخ است و در تابستان شرایط را بررسی خواهد کرد. توماس مولر در این فصل در 17 بازی در بوندس لیگا فقط دو گل به ثمر رسانده و در 32 بازی فصل گذشته نیز فقط شش گل زده بود.

 

1469255

 

توماس مولر گفت: "تمرکز من تمام و کمال روی موفقیت بایرن مونیخ در این فصل است و در ادامه می بینیم که در فصل تابستان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من با باشگاه صحبت می کنم و گزینه هایم را در نظر خواهم گرفت و بیایید ببینیم که اتفاقات در کدام مسیر پیش خواهد رفت."

 

قرارداد فعلی توماس مولر پس از تمدید قرارداد در سال 2015 هنوز 18 ماه با باواریایی ها قرارداد دارد و اخبار زیادی در مورد جدایی او شنیده شده است.

 

مهاجم باتجربه آلمانی در ادامه گفت: "تمدید قرارداد با بایرن مونیخ؟ در چنین شرایطی باید طرفین گزینه هایشان را روی میز قرار دهند و باید دید که آیا امکان توافق وجود دارد یا خیر."

دیدگاه‌ها