کد خبر : 1661774 | 23 دی 1398 ساعت 19:32 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی در استقلال ماندنی می‌شود؟

شنیده می‌شود باشگاه استقلال علی رغم اینکه تبریزی بخشی از مطالبات خود را بخشیده، درخواست مبلغ بیشتری برای صدور رضایت‌نامه وی کرده است.

تبریزی در استقلال ماندنی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم اینکه مرتضی تبریزی چند ساعتی است در باشگاه استقلال حاضر شده و درخواست فسخ قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد او و باشگاه آبی‌پوشان پایتخت به بن بست مذاکرات رسیده اند و باید این بازیکن را در نیم‌فصل دوم نیز با پیراهن استقلال ببینیم.

 

مرتضی تبریزی که در نیم‌فصل نخست بازی چندانی نتوانست برای آبی‌پوشان انجام دهد و با وجود مهاجمانی چون شیخ دیاباته و مهدی قائدی شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی دارد، درصدد این است تا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند. او پس از پایان تمرین امروز در دفتر باشگاه حاضر شده و مذاکرات وی با باشگاه برای جدایی ادامه دارد.

 

به نظر می‌رسد کادرفنی چندان مخالفتی با جدایی این بازیکن نخواهند داشت و تبریزی که به دنبال فرصت دوباره برای نشان دادن توانایی‌هایش است، قصد دارد تا از تهران خارج شود و دوباره در یک تیم شهرستانی به لیگ بازگردد. شنیده می‌شود مرتضی تبریزی برای جدایی بخشی از طلب خود را به باشگاه بخشیده است اما باشگاه استقلال برای صدور رضایت وی، درخواست مبلغ بیشتری دارد که این مسئله باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شده است.

خبرنگاران رسانه‌های مختلف در بیرون از باشگاه استقلال منتظر بیرون آمدن مرتضی تبریزی و شنیدن آخرین خبر مبنی بر جدایی و یا حضور دوباره در لیست استقلال هستند. کمتر از پنج ساعت تا پایان نقل و انتقالات مانده باید دید آخرین کش و قوس‌های میان این مهاجم و باشگاه  به کجا می انجامد.

دیدگاه‌ها