کد خبر : 1661788 | 23 دی 1398 ساعت 20:48 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و تکرار یک خاطره تلخ بعد از 16 سال

بعد از حدود 16 سال، بارسلونا یک بار دیگر قصد دارد در اواسط فصل سرمربی اش را برکنار کند.

بارسلونا و تکرار یک خاطره تلخ بعد از 16 سال


به گزارش "ورزش سه"، علیرغم صدرنشینی در لالیگا و صعود از مرحله گروهی دشوار لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین، صبر سران بارسلونا بعد از شکست عجیب این تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری به سر آمده و به نظر می رسد ارنستو والورده تا ساعات دیگر از بارسلونا جدا خواهد شد.

 

والورده که دو سال و نیم قبل و به جای لوییس انریکه هدایت بلوگرانا را بر عهده گرفت، در جام های داخلی اسپانیا عملکرد درخشانی داشت، اما دو شکست عجیب برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان نقاط منفی کارنامه او به شمار می آیند.

 

1469280

 

اما پیش از این 16 سال قبل و در ژانویه سال 2003 بود که بارسا در اواسط فصل و در چنین مقطعی تصمیم به برکناری لوییس فان خال، سرمربی هلندی اش گرفته و رادومیر آنتیچ را به جای او به عنوان مسئول فنی برگزید. شرایط در آن فصل برای بارسلونا هرگز خوب پیش نرفت و رتبه ششم در لالیگا، حذف زودهنگام از کوپا دل ری و در نهایت شکست دراماتیک مقابل یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حاصل کار بارسای آن فصل بود.

 

بعد از جدایی رادمیر آنتیچ، فرانک رایکارد، پپ گواردیولا، تیتو ویلانووا، خراردو مارتینو و لوییس انریکه طی این 16 سال هدایت بارسلونا را بر عهده داشته و علیرغم کسب نتایج مختلف، همگی در پایان فصل از این تیم جدا شده اند و حالا ارنستو والورده سرنوشتی متفاوت از دیگر سرمربیان بلوگرانا در هزاره جدید دارد.

دیدگاه‌ها