کد خبر : 1661799 | 23 دی 1398 ساعت 22:05 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم معارفه سرمربی با حضور انصاری فرد؛

گل‌محمدی: سرمربیگری تیم ملی برایم زود بود

مراسم معارفه یحیی گل محمدی در سالن روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جریان است و مدیرعامل باشگاه به همراه سرمربی، صحبت های خود را انجام می دهند.

گل‌محمدی: سرمربیگری تیم ملی برایم زود بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از ساعت ها انتظار، یحیی گل محمدی سرانجام وارد باشگاه شد تا توافق خود با محمدحسن انصاری فرد را روی کاغذ نیز بیاورد و به آن حالت رسمی بدهد. گل محمدی گفتگویی کوتاه با خبرنگاران انجام داد اما پس از عقد قرارداد نیز صحبت های او و انصاری فرد، در قالب مراسم معارفه در جریان است.

 

انصاری فرد: هواداران از حضور گل محمدی خوشحال‌اند

 

در این مراسم ابتدا انصاری فرد صحبت هایش خود را انجام داد. او نخست، به تشکر از باشگاه شهرخودرو و حمیداوی مالک این باشگاه پرداخت و گفت: از هواداران ممنونیم که در این مدت یار و یاور باشگاه بودند و وقتی رصد کردیم فهمیدیم که از پیوستن یحیی گل محمدی به خانواده پرسپولیس خوشحال‌اند. ما هم از خوشحالی آن ها واقعا خوشحالیم.

 

انصاری فرد افزود: امیدواریم با کمک یکدیگر، اتحاد بین کادرفنی، باشگاه، پیشکسوتان و هواداران، قهرمانی چهارم در لیگ و قهرمانی حذفی و آسیا را به دست آوریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به این هدف برسیم.

 

او درباره گل محمدی نیز گفت: برای یحیی گل محمدی آرزوی موفقیت و سلامتی داریم و امیدواریم جایگاهش بین هواداران بهتر از این هم باشد.

 

1469291

 

گل محمدی: افتخار می کنم که اینجا هستم

 

یحیی گل محمدی سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: این که چه کسی تماس گرفته را من واقعا اطلاعی ندارم و این اتفاقی که در هر صورت افتاد، انتقالی بین دو باشگاه بود و خیلی هم سریع و بدون هیچ حاشیه اتفاق افتاد و فکر می کنم منافع دو باشگاه تامین شد.

 

وی افزود: خوشحالم که اینجا هستم و باعث افتخارم است که بعد از 7 سال به عنوان مربی کار خواهم کرد. می دانم هواداران در بحث بلاتکلیفی خیلی اذیت شدند اما خداراشکر با تعامل خوبی که بین پرسپولیس و شهر خودرو انجام شد، انتقال خوبی را شاهد بودیم.


سرمربی جدید سرخ ها درباره ناراحتی هواداران مشهدی گفت: تا حدودی به هواداران مشهدی حق می دهم اما در فوتبال حرفه ای خیلی اتفاق ها ممکن است بیفتد و چیزی که خیلی مشخص و مهم است، بحث منافع باشگاه است. شک نکنید اگر من اینجا آمدم، منافع باشگاه شهرخودرو صورت گرفته و آن ها راضی بودند.

 

گل محمدی اضافه کرد: من یک سال و نیم آنجا بودم و روزهای خوب و بد زیادی داشتم و حمایت خوبی هم از ما صورت گرفت. جا دارد از باشگاه و همچنین بازیکنان تشکر کنم که با وجود سختی ها از باشگاه حمایت کردند تا نتایج خوبی رقم بخورد.


یحیی گل محمدی در پایان به شایعه حضورش در تیم ملی نیز پرداخت و عنوان کرد: من فکر می‌کنم در بحث ملی یک مقدار از نظر تجربه برای من زود بود. این فرصت در آینده وجود دارد که این تجربه را در آینده داشته باشم اما حضور در پرسپولیس واقعا نمی گویم بیشتر از تیم ملی است اما کمتر از آن هم نیست. خوشحالم از این اتفاق خوبی که افتاده است.

 

پس از این انصاری فرد به گل محمدی بابت «بازگشت به خانه» تبریک گفت و خبرنگاران بعد از یک روز سخت و طاقت فرسا در هوای سرد تهران، باشگاه پرسپولیس را ترک کردند.

 

1469293

دیدگاه‌ها