کد خبر : 1661802 | 23 دی 1398 ساعت 22:25 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

وادیم واسیلیف:

امباپه حداقل 300 میلیون ارزش دارد

وادیم واسیلیف، نایب رئیس سابق موناکو انتقال احتمال کیلیان امباپه را بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال توصیف کرد.

امباپه حداقل 300 میلیون ارزش دارد


به گزارش "ورزش سه"، با گذشت نیمی از فصل و نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، دوباره شایعات در مورد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن آغاز شده است و احتمالا مقصد او در صورت جدایی پایتخت اسپانیا خواهد بود.

 

1462724

 

بر کسی پوشیده نیست که رئال مادرید و فلورنتینو پرز علاقه زیادی به جذب این ستاره گلزن دارند و زین الدین زیدان نیز بارها در ماه های اخیر خواهان انتقال او به برنابئو شده است. اما وادیم واسیلیف که در گذشته برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید با پرز به توافق رسیده بود اما در نهایت این انتقال منتفی شد، معتقد است تیم های خواهان این بازیکن حداقل باید 300 میلیون یورو برای خریدش پرداخت کنند.

 

وادیم واسیلیف، که سه سال پیش امباپه را با قیمت 180 میلیون یورو به PSG فروخته بود، در این رابطه گفت: "جدایی کیلیان امباپه بدون شک بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال خواهد بود. یک باشگاه بزرگ باید آماده شود تا حداقل 300 میلیون یورو برای خرید امباپه پرداخت کند و اگرچه این مبلغ ممکن است باورنکردنی به نظر برسد، اما ما نباید تنها عملکرد امباپه در مستطیل سبز، بلکه باید جنبه های تجاری انتقال او را نیز مدنظر قرار دهیم."

دیدگاه‌ها