کد خبر : 1661810 | 23 دی 1398 ساعت 22:27 | 95.4K بازدید | 0 دیدگاه

شاهکار نوجوان ایرانی در مسابقات فری‌استایل آدیداس

وعده نیکولاس آنلکا به استعداد ایرانی

اگر علاقه‌ای به فوتبال و حرکات نمایشی با توپ فوتبال دارید، حتماً از بینندگان ویدئوی پسر جوان و موفرفری ایرانی بوده‌اید. امیررضا نیک فرمان، بازیکن نوجوانی که در مسابقات یک‌مقابل‌یک(فری استایل) در حرکات نمایشی قهرمان جهان این رشته را با اسپانسری آدیداس شکست داد.

وعده نیکولاس آنلکا به استعداد ایرانی

 

به گزارش "ورزش سه"، امیررضا به واسطه استعداد ذاتی‌اش در فوتبال و البته همکاری با شرکت آدیداس، با ستاره‌های زیادی از دنیای فوتبال در ارتباط است و حتی با برخی از آنها تمرین کرده است. بازیکنانی که شاید علاقه‌مندان به فوتبال رؤیای دیدن آنها را دارند و این بازیکن مستعد ایرانی، رابطه نزدیکی با آنها دارد.

 

امیررضا نیک فرمان و نیکولاس آنلکا

 

نیکولاس آنلکا ستاره سال‌های نه چندان دور فرانسه یکی از این ستارگان است که پس از تمرین با امیررضا به تمجید از او پرداخته و با پیش‌بینی اینکه او می‌تواند یکی از بازیکنان برتر جهان شود، آرزو کرده امیررضا را در تیم ملی ایران ببیند. آنلکا همچنین وعده داد که بتواند به زودی مردم ایران را از نزدیک ببیند.

 

امیررضا نیک فرمان و الکسیس سانچز

 

این فوتبالیست مستعد ایرانی سابقه بازی در تیم جوانان النصر امارات را دارد و اولین لژیونر فوتبال ایران در لیگ فوتبال برزیل و در تیم Tigres du brasil بوده است. گفته می‌شود اکنون هم پیشنهادهایی از چند تیم ایرانی در رده سنی خودش را دارد.

 

1469313

 

امیررضا قصد دارد در آینده فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه بدهد و فقط محدود به حضور در مسابقات حرکات نمایشی نباشد.

 

 امیررضا نیک فرمان و دیبالا

 

از طرفی به نظر می‌رسد این بازیکن فوتبال علاقه زیادی به تیم استقلال دارد که پیراهنی از این تیم را نزد ستاره‌های بزرگی چون مارادونا، فیگو، آنلکا، رونالدینیو، پوگبا و دیبالا برده است.

 

امیررضا نیک فرمان و مارادونا

 

امیررضا نیک فرمان و پوگبا

 

امیررضا نیک فرمان و بنزما

 

فیگو

 

 

دیدگاه‌ها