کد خبر : 1661826 | 24 دی 1398 ساعت 09:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: به لیورپول و سیتی حسادت نمی‌کنم!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید به بازیکنان گران‌قیمت منچسترسیتی و لیورپول حسادت نمی‌کند چرا که تاتنهام را تیمی متفاوت می‌داند.

مورینیو: به لیورپول و سیتی حسادت نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید به بازیکنان گران‌قیمتی که توسط دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به خدمت گرفته شده‌اند حسادت نمی‌کند چرا که می‌داند تاتنهام تیمی متفاوت است و هدایت این تیم برای او تجربه متفاوتی خواهد بود.

 

سیتی تیمی است که در دو فصل گذشته دو بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شده و لیورپول هم امسال تا این لحظه با اختلاف 14 امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، صدرنشین این لیگ است. مورینیو از ماه نوامبر به عنوان سرمربی جدید تاتنهام منصوب شده و تیمش در حال حاضر در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

1469334

 

مورینیو اما می‌گوید تیمش قابل مقایسه با منچسترسیتی و لیورپول نیست اما او نسبت به این شرایط شکایتی ندارد. آقای خاص در این باره گفت:" بله، وضعیت همین است که هست. ما نمی‌توانیم تیمی مثل آنها داشته باشیم. در بازی سیتی با استون‌ویلا وقتی به نیمکت سیتی نگاه کردم دیدم استرلینگ، برناردو سیلوا، گوندوگان و اوتامندی روی نیمکت هستند. لیورپول هم شما وقتی به تیم و نیمکتش نگاه می‌کنید می‌بینید که بازیکنان مصدومش لوورن، نبی کیتا و فابینیو هستند. من به آنها حسودی نمی‌کنم. من شغل فوق‌العاده‌ای دارم. مربی‌گری در این تیم ها با هم فرق دارد. باشگاه ما باشگاه متفاوتی است".

 

مورینیو در ادامه صحبت هایش گفت:" این دومین باری است که من از میانه فصل هدایت یک تیم را به دست گرفته‌ام. دفعه اول هم این کار برایم ساده نبود چون در پورتو هم تیم داشت به پایان یک دوره نزدیک می‌شد و حتی می‌توان گفت داشت به پایان یک نسل طلایی نزدیک می‌شد".

 

دیدگاه‌ها