کد خبر : 1661850 | 24 دی 1398 ساعت 10:20 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

بندهای فسخ قرارداد ستین؛ نشانه بی‌اعتمادی بارسا؟

به گزارش شبکه ESPN در قرارداد بارسلونا با کیکه ستین چند مورد بند فسخ قرارداد گنجانده شده و به نظر می‌رسد بارسلونا قصد دارد شرایطی را فراهم کند که در صورت نارضایتی از کار او بتواند ستین را راحت اخراج کند.

بندهای فسخ قرارداد ستین؛ نشانه بی‌اعتمادی بارسا؟

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها شایعه و گمانه‌زنی درباره احتمال اخراج ارنستو والورده از بارسلونا سرانجام دوران زمامداری او در این تیم دیروز به پایان رسید و والورده به صورت رسمی از بلوگرانا اخراج شد. بارسلونا اما بلافاصله اعلام کرد که کیکه ستین را به عنوان جانشین والورده انتخاب کرده است.

 

1469353

 

بر اساس گزارش‌های رسمی، باشگاه بارسلونا با ستین قراردادی دو سال و نیمه امضا کرده است. کیکه ستین در زمان در دست داشتن سکان هدایت رئال بتیس در این تیم درخشان ظاهر شده و با توجه به محبوبیت او در نزد بسیاری از فوتبالدوستان اسپانیایی گفته می‌شود بارسلونا به ستین اعتماد دارد.

 

ولی جزئیاتی که حالا از قرارداد ستین با باشگاه بارسلونا فاش شده نشان می‌دهد که گویی مدیریت بارسا نسبت به او چندان هم اعتقاد راسخی ندارد چرا که بر اساس گزارش شبکه ESPN در قرارداد ستین با بارسا چندین مورد بند فسخ گنجانده شده و بارسا قصد دارد شرایطی  را فراهم کند که در صورتی که در آینده از کار ستین راضی نبود، بتواند سرمربی جدید خود را به راحتی برکنار کند.

 

 

1469370

 

 

بر اساس گزارش این شبکه، در وهله اول به نظر می‌رسد بارسا قراردادش با ستین را طوری تنظیم کرده که در پایان هر فصل در صورت ناراضی بودن بتواند قراردادش را فسخ کند. اما در عین حال در صورت خوب کار کردن ستین، بارسلونا از این گزینه هم برخوردار خواهد بود که دست کم تا دو سال و نیم دیگر به کار کردن با او ادامه بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها