کد خبر : 1661856 | 24 دی 1398 ساعت 10:47 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: شب سرنگونی هواپیما، نخوابیدیم

شهرام محمودی می‌گوید خیلی از بازیکنان به خاطر ماجرای سرنگونی هواپیمای مسافربری حتی شب را نخوابیدند اما به خاطر مردم روی کارشان متمرکز شدند.

محمودی: شب سرنگونی هواپیما، نخوابیدیم

به گزارش "ورزش سه"، شهرام محمودی ستاره تیم والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار ما راجع به صعود تیم المپیک گفت: خدا را شکر توانستیم برای بار دوم صعود کنیم به المپیک. تورنمنت سختی بود و واقعا هم استرس داشتیم چون بازی ها تک حذفی بود. خدا را شکر توانستیم دل مردم را در این وضعیت آشفته شاد کنیم و یک مقدار شادی را به خانه مردم ببریم. امیدوارم این روند را در المپیک هم داشته باشیم.

 

 محمودی در ادامه به بازی با کره نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه استرس خیلی بالا بود. کره تیم خیلی خوبی است و بازی ما با این تیم با مشکل مواجه می‌شود اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و پیروز شویم. خیلی خوشحالیم از این صعود و امیدواریم مردم هم خوشحال شوند.

 

او درباره سرنگونی هواپیمای مسافربری و تاثیر آن بر وضعیت تیم ملی نیز عنوان کرد: شب فینال بود که آن خبر را متوجه شدیم و بسیار ناراحت شدیم و نمی‌دانستیم باید چه کار کنیم. خیلی از بچه ها شب نتوانستند بخوابند اما به خاطر مردم روی کارشان متمرکز شدند و توانستند بازی را ببرند.

 

دیدگاه‌ها