کد خبر : 1661860 | 24 دی 1398 ساعت 11:00 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

هدف‌های اصلی نقل و انتقالات بارسا در دوران ستین

با تعویض سرمربی بارسلونا و روی کار آمدن کیکه ستین به عنوان مربی جدید، بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره انتقال های احتمالی این تیم در ماه ژانویه داغ‌تر شده است.

هدف‌های اصلی نقل و انتقالات بارسا در دوران ستین

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا دیروز در اقدامی کم‌سابقه برای این باشگاه، سرمربی خود را در میانه فصل تعویض کرد و بعد از کنار گذاشتن ارنستو والورده، کیکه ستین را به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا منصوب کرد. با این تغییر و تحول عمده در کادر فنی، بار دیگر بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره نقل و انتقالات احتمالی بارسا در ماه ژانویه شدت گرفته است.

 

1469331

 

عامل دیگری که این شایعات را برای فوتبالدوستان هیجان‌انگیز کرده این است که بارسا در فصل‌های اخیر نشان داد که از هزینه کردن مبالغ سنگین در فرصت های نقل و انتقالات ابایی ندارد. در همین اواخر خریدهای بزرگی مثل آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله که روی هم‌ رفته برای بارسا چیزی در حدود 350 میلیون یورو آب خوردند، نشان دهنده همین واقعیت هستند.

 

با اینکه به نظر می‌رسد مدیریت بارسا برای خرید بازیکنان بزرگ بیشتر منتظر تابستان آینده است ولی با این حال برخی منتظرند تا نامزدهای بزرگ بارسا حتی در ماه ژانویه به این تیم منتقل شوند. نیمار بدون شک بزرگترین هدف بارسلونا است و بلوگرانا مصمم است با پاری سن ژرمن به توافق رسیده و سرانجام امکان بازگشت او به نوکمپ را فراهم بیاورد.

 

1469381

 

بارسا با توجه به اینکه از هم‌اکنون به آینده‌ای بدون حضور لوئیس سوارز فکر می‌کند نگاه خود را به لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر معطوف کرده و او را بهترین جانشین برای سوارز می‌داند. کسی که هم‌اکنون در تیم ملی آرژانتین موفق شده با لیونل مسی یک زوج موفق تشکیل دهد.

 

1463681

 

در ادامه سنت بازگشت فارغ‌التحصیلان آکادمی لاماسیا به باشگاه، دنی اولمو به انتقال از باشگاه دینامو زاگرب به بارسا نزدیک شده است. گفته می‌شود با وجود تلاش های چلسی و منچستریونایتد، اولمو به احتمال زیاد به بارسا برخواهد گشت.

 

ماتیس دی‌لیخت هم همچنان یکی از هدف های اصلی بارسا است. بلوگرانا تمایل زیادی دارد تا این بازیکن سابق آژاکس را از یوونتوس به خدمت گرفته و اجازه دهد در کنار هم‌تیمی هلندی سابقش فرانکی دی‌یونگ بازی کند.

 

دیدگاه‌ها