کد خبر : 1661861 | 24 دی 1398 ساعت 10:58 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حلقه اتحاد؛ هنوز امید هست (عکس)

تیم امید شانس کمی برای صعود به دور بعد بازی ها دارد اما واقعیت این است که امید برای صعود هنوز وجود دارد و همه بر این باوریم در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، بارها و بارها در فوتبال شانس کم محقق شده و این اتفاق خوب برای تیم امید هم می تواند، رخ دهد. پیروزی کره جنوبی در برابر ازبکستان اتفاق محتملی است. به خصوص اگر این بازی به سود ازبک خاتمه یابد، آنها صدرنشین گروه خواهند شد و کره جنوبی را در جدول رده بندی پشت سر می گذارند. کره جنوبی برای اینکه صدرنشین گروه C شود به طور حتم برای بردن ازبک ها بازی خواهد کرد و در چنین شرایطی پیروزی کره جنوبی اتفاق محتملی است. اینجاست که تیم امید ایران می تواند با یک بازی خوب و پیروزی قاطعانه در برابر چین به دور بعد بازی ها صعود کند.

 

خوشبختانه خبرهای رسیده از اردوی تیم امید حکایت از این دیدار که بچه ها پر امید و با جدیت به کار ادامه می دهند و اصلا برای صعود نا امید نیستند. البته حتی اگر تیم امید موفق به صعود نشود باز هم شایسته قدردانی است به این خاطر که در هر دو بازی با همه توان بازی کرد و حتی در دقایقی بهتر از حریفان بود و اگر از فرصت ها بهتر بهره می برد، چه بسا اکنون 6 امتیاز اندوخته بود. به هر صورت در فوتبال همیشه اتفاقات بر اساس برنامه ریزی پیش نمی رود.

 

حلقه اتحاد تیم امید در تمرینات نشان می دهد بچه ها به صعود امیدوارند. اینکه کره ای ها برای اعتبار خویش نه کمک به ایران ارائه گر بازی شایسته ای باشند. آن وقت است که شانس صعود به نام ایران زده می  شود.

 

1469384

 

1469386

 

1469385

دیدگاه‌ها