کد خبر : 1661868 | 24 دی 1398 ساعت 11:24 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی و مطهری؛ نیمکت 100 درصد پرسپولیسی

داوود فنایی به عنوان مربی دروازه بان ها به تیم پرسپولیس ملحق شد و حمید مطهری هم همانند دوران حضور در شهر خودرو در پرسپولیس هم دستیار یحیی گل محمدی خواهد بود.

فنایی و مطهری؛ نیمکت 100 درصد پرسپولیسی

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب های یحیی گل محمدی نیمکت پرسپولیس 100 درصد پرسپولیسی شده است. داوود فنایی و حمید مطهری جز بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می روند. آنها اگر چه برای اولین بار است روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان مربی می نشینند اما مربیگری در تیم های پایه این دو باشگاه را تجربه کرده اند. حمید مطهری در فصل 2014-2013 مربی تیم امیدهای پرسپولیس بود و داوود فنایی هم حد فاصل سال های 2009 تا 2013 در آکادمی باشگاه پرسپولیس مربی دروازه بان ها بود.

 

داوود فنایی و حمید مطهری به طور حتم با تجربیاتی که در سال های اخیر از کار در لیگ برتر به دست آورده اند، می توانند در پرسپولیس هم یک وزنه باشند و به یحیی گل محمدی در مسیر موفقیت در تیم پرسپولیس کمک کنند. به خصوص که هر دو جز بازیکنان قدیمی تیم به شمار می روند و تجربیات دوران بازیگری آنها هم می تواند برای بازیکنان تیم پرسپولیس یک درس و یک تجربه خوب باشد.

 

یحیی گل محمدی که در سال های اخیر جز مربیان خوب و موفق بوده به طور حتم یک تیم خوب هم در کنار خود ساخته است به این خاطر که مربیگری در فوتبال یک کار تیمی است. سرمربی تیم پرسپولیس محمد هادی عسگری آنالیزور خود در تیم شهر خودرو را هم به اردوی سرخ ها آورده و با توجه به حضور مهرداد خانبان از این پس تیم دو آنالیزور خواهد داشت. یحیی گل محمدی پیش تر تجربه کار با مهرداد خانبان را هم داشته است. البته در فوتبال حرفه ای هم این طور است و تیم ها یک گروه آنالیز دارند نه آنالیزور.

دیدگاه‌ها