کد خبر : 1661878 | 24 دی 1398 ساعت 13:13 | 73K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی آل اشپورت از کیت سرخابی‌ها و سپاهان؛

نیم فصل دوم این گونه زیبا می‌شود!

آل اشپورت وعده داده است که به زودی پیراهن های جدید تیم های پرسپولیس و استقلال را معرفی کند.

نیم فصل دوم این گونه زیبا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان بود که پرسپولیس و استقلال، برند آلمانی آل اشپورت را برای تامین البسه خود در لیگ نوزدهم انتخاب کردند و حالا این تولیدی، وعده داده که برای نیم فصل دوم، پیراهن های جدید را برای تیم های سرخابی و سپاهان طراحی خواهد کرد. قرار است علاوه بر پیراهن های لیگ برتری، کیت مخصوص لیگ قهرمانان آسیا نیز برای این تیم ها طراحی و به زودی معرفی شود.

 

نکته مهم این است که آل اشپورتی‌ها در ماه‌های اخیر زمان نسبتا زیادی را برای طراحی این کیت ها گذاشته اند و البسه باکیفیت و البته جذابی را هم در اختیار سه تیم بزرگ فوتبال ایران قرار خواهند داد. در ابتدای فصل نیز این برند آلمانی قصد داشت چنین کاری انجام دهد اما کمبود وقت باعث شد تا از نمونه های آماده در اختیار باشگاه ها قرار دهد.

 

آل اشپورت روز سوم بهمن از پیراهن های جدید پرسپولیس رونمایی می‌کند تا در بازی با تراکتور از آن استفاده شود اما درباره استقلال و سپاهان فعلا زمان مشخصی اعلام نشده است.

 

همچنین به گفته مدیران این تولیدی، المان های خاصی هم برای تیم ها به کار گرفته شده تا جذابیت بیشتری داشته باشند.

 

برند آلمانی حامی پرسپولیس، استقلال و سپاهان، در سال های اخیر از صفحه فوتبال ایران کنار رفته بود اما حالا دوباره با قدرت زیاد برگشته و امیدوار است تا همچون گذشته هواداران تیم ها را راضی کند. نکته قابل توجه این است که این البسه برای تیم های پایه نیز تولید خواهند شد.

دیدگاه‌ها