کد خبر : 1661880 | 24 دی 1398 ساعت 12:04 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تداوم حضور، همیشه بقا، کمتر ذوقِ صعود؛

بوی خوشِ صعود از رفسنجان؛ ظاهرا جدی است!

عملکرد درخشان مس نشان می دهد که رفسنجانی ها در سر سودای صعود دارند.

بوی خوشِ صعود از رفسنجان؛ ظاهرا جدی است!

به گزارش "ورزش سه"، از بین تیم های پای ثابت رقابت های لیگ دسته اول مس رفسنجان به خوبی به خاطر می آید. حضور مدام در لیگ یک و همیشه بقا و همچنین کمتر سودای صعود باعث شده نارنجی پوشان به فکر این بیافتند که در این فصل به تداوم حضورشان در لیگ آزادگان پایان بخشند و برای حضور در رقابت‌های سطح بالاتری مبارزه کنند.

 

مس رفسنجان هفته به هفته به پیروزی دست می یابد، روز گذشته هم در اهواز از استقلال سه امتیاز گرفت و آن را به اندوخته های خود اضافه کرد. نارنجی پوشان با این برتری کاملا روی نوار سبزرنگ برد افتادند. آنان پنجمین برد متوالی‌شان را کسب کردند تا در صدر جدول جا خوش کنند.

 

در ابتدای فصل هم تیمِ ربیعی وضعیتی مشابه این اوضاع مساعد داشت. رفسنجانی ها چهار هفته پیاپی به برد رسیده بودند ولی در کسب پنجمین بردشان ناکام ماندند. اما روز گذشته توانستند با کسب یک برد به بهترین وضعیت خود در این فصل از رقابت های لیگ یک برسند.

 

پنج بازی 15 امتیاز، حاصل ضرب آسانی است که بوی خوش صعود را همراه خود دارد، کاری سخت که سرانجام خوش آن خستگی از تن بیرون می‌کند. از رفسنجان این طور به گوش می رسد؛ بقا کافیست!

 

سیر صعودی مس رفسنجان می تواند آن ها را لیگ برتری کند، به شرط اینکه به این روند تداوم بخشند. عملکرد نارنجی پوشان در این فصل نشان می دهد که این بار ذوق صعود دو چندان شده است و عزم‌شان را برای رسیدن به لیگ برتر جزم کرده اند.

دیدگاه‌ها