کد خبر : 1661889 | 24 دی 1398 ساعت 12:40 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مطبوعات اسپانیا به اخراج والورده (عکس)

روزنامه‌های ورزشی اسپانیایی از نحوه عملکرد بارسلونا در اخراج سرمربی‌اش ارنستو والورده و منصوب کردن کیکه ستین به جای او انتقاد کرده و آن را رفتاری نامناسب توصیف کردند.

واکنش مطبوعات اسپانیا به اخراج والورده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های ورزشی اسپانیایی امروز به ماجرای اخراج سرمربی بارسلونا، ارنستو والورده و منصوب کردن کیکه ستین به جای او پرداخته و از عملکرد این باشگاه در برکناری سرمربی سابقش انتقاد کردند.

 

والورده دیشب بعد از مدت ها گمانه‌زنی به صورت رسمی از سمت خود برکنار شد. پیش از این اما بارسلونا به صورت علنی از تلاش های خود برای جلب رضایت اسطوره سابقش ژاوی برای جانشینی والورده پرده برداشته بود. اما در نهایت ژاوی پیشنهاد بارسا را نپذیرفت تا بارسا به جای او کیکه ستین را به عنوان جانشین والورده منصوب کند.

 

روزنامه مارکا صفحه اول خود را به این اتفاق اختصاص داده و می‌گوید:" امید بزرگ بارتومئو به فسخ قرارداد والورده ... از این بدتر نمی‌شد انجامش داد".

 

1469410

 

اما روزنامه آ اس که مثل مارکا در شهر مادرید منتشر می‌شود در تیتر امروز خود از منصوب شدن کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بارسا به عنوان آتش‌ خاموش‌کنی یاد می‌کند که برای خاموش کردن بحران ناشی از شایعات اخراج والورده در روزهای اخیر انجام شده است. در تیتر آ اس از عنوان "ستین، آتش خاموش‌کن" استفاده شده است.

 

1469411

 

اما روزنامه‌های کاتالونیا؛ موندو دپورتیو روی جلد خود عکسی از والورده را منتشر کرده که سوار بر اتوموبیل در حال ترک مجموعه تمرینی بارسلونا است. والورده در جلسه تمرینی صبح دیروز بارسا شرکت کرده و سپس برای آخرین بار مقر تمرینی این تیم را ترک کرد. موندو می‌گوید ژاوی که خودش پست هدایت بارسا را رد کرده به مدیریت این تیم پیشنهاد کرده که ستین را به عنوان جانشین والورده انتخاب کنند.

 

1469412

 

دیگر روزنامه کاتالان، اسپرت هم در تیتر خود از تیتر" کیکه ستین امضا کرد" استفاده کرده است.

 

1469409

 

 

دیدگاه‌ها