کد خبر : 1661895 | 24 دی 1398 ساعت 12:52 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیوار ایرانی تساوی را تضمین کرد

عملیات نجات با جلیقه ضد گل (عکس)

عملکرد خوب امیرعابدزاده در بازی هفته شانزدهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال باعث شد تا رسانه های مختلف به تمجید از او بپردازند.

به گزارش" ورزش سه" ماریتیمو در یک بازی خانگی برابر ویتوریا گیمارش تیم ششم جدول رده بندی با نمایش دروازه بان ایرانی اش توانست به یک امتیاز دست پیدا کند. یکی از روزنامه های پرتغالی در این رابطه نوشت :" هواداران ماریتیمو احتمالا از دروازه بان تیمشان بابت این مساوی متشکر هستند."


براساس تحلیلی که برخی از رسانه های ورزشی پرتغال داشته اند گیمارش در حالی که می توانست به سه امتیاز بازی دست پیدا کند به سد محکمی چون دروازه بان ماریتیمو برخورد کرد. امیر عابدزاده در این بازی 8 سیو موفق داشت و چند بار دروازه تیمش را از باز شدن نجات داد.


عابدزاده بعد از این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و از سوی رسانه های معتبر در تیم منتخب هفته این رقابت ها جای گرفت.


دیروز نیز روزنامه های پرتغالی با اختصاص دادن بخش قابل توجهی از صفحاتشان به عملکرد فوق العاده این دروازه بان ایرانی او را عامل کسب این یک امتیاز خانگی برای ماریتیمو دانسته اند. نشریات پرتغالی برای عملکرد خوب عابدزاده و 8 سیو موثر او از تیترهای جالب و حماسی استفاده کردند از جمله تیتر:" دیوار ایرانی امتیاز را تضمین کرد." و یا " امیر با یک جلیقه ضد گل دروازه را حفظ کرد."

 

1469420

 

1469419

 

1469418

 

1469421

دیدگاه‌ها