کد خبر : 1661897 | 24 دی 1398 ساعت 12:55 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری دخسوس؛ از پارس جم شکایت می‌کنم

دروازه بان برزیلی پارس جنوبی اعلام کرد از این باشگاه بابت رفتار غیر حرفه ای اش شکایت می کند.

دلخوری دخسوس؛ از پارس جم شکایت می‌کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، فرناندو دخسوس دروازه بان برزیلی که چند سالی است در فوتبال ایران حضور دارد، در ابتدای فصل جاری با نظر فراز کمالوند به پارس جنوبی جم پیوست. با جدایی کمالوند و حضور هومن افاضلی در راس کادرفنی پارس اما او برای حفظ دخسوس دچار تردید بود. در این خصوص پارسی ها حتی با محسن فروزان نیز به توافق کامل رسیدند و قرار شد او به تیم اضافه شود اما در نهایت این دروازه بان اجازه ثبت قرارداد در سازمان لیگ را پیدا نکرد.


در چنین شرایطی مسئولان پارس جنوبی نام دخسوس را نیز در روز آخر نقل و انتقالات از لیست خارج کردند تا این مساله با دلخوری دروازه بان برزیلی همراه شود. دخسوس ضمن ابراز ناراحتی از مسئولان باشگاه پارس جنوبی به خبرنگار ما گفت: «از تصمیم مسئولان باشگاه تعجب می کنم. متاسفانه در تمام این مدت من خواستم تا برایم بلیت بگیرم و برگردم اما آنها مدام امروز و فردا کردند و در نهایت هم روز آخر گفتند مرا نمی خواهند. خودشان هم قراردادم را یک طرفه فسخ کردند. این رفتار با من هرگز درست نبود و نمی توانم آن را هضم کنم.»


دخسوس افزود: مدیران باشگاه باید از قبل با من صحبت می کردند. من پیشنهادهایی از داخل ایران داشتم اما متاسفانه تا روز آخر چیزی نگفتند و یکباره نامم را از لیست خارج کردند. با این شرایط مجبورم از پارس جم شکایت کنم و قطعا از طریق وکیلم اقدامات قانونی را انجام خواهم داد.

دیدگاه‌ها