کد خبر : 1661911 | 24 دی 1398 ساعت 13:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی یونایتد؛ رایولا می‌خواهد ایجنت راشفورد شود

به گزارش دیلی‌میل، مینو رایولا ایجنت جنجالی فوتبال مذاکراتی را با مارکوس راشفورد برگزار کرده تا مدیریت برنامه‌های این ستاره منچستریونایتد را هم به عهده بگیرد.

نگرانی یونایتد؛ رایولا می‌خواهد ایجنت راشفورد شود

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش دیلی‌میل، مینو رایولا ایجنت جنجالی و خبرساز فوتبال مذاکراتی با مدیر برنامه‌های فعلی مارکوس راشفورد و این بازیکن انگلیسی انجام داده تا بتواند مدیریت برنامه‌های او را به عهده بگیرد. مدیریت برنامه‌های راشفورد در حال حاضر در دست برادرانش دین و دواین قرار دارد که آژانس ایجنتی خود را دارند.

 

1469439

 

رایولا اما در حالی که در حال حاضر ایجنت دو ستاره یونایتد، پل پوگبا و جسی لینگارد است در تلاش است تا راشفورد را هم به فهرست فوتبالیست‌های تحت قرارداد خود اضافه کند. بر اساس این گزارش رایولا پیش از این هم با برادران راشفورد درباره او مذاکراتی داشته و آنها درباره وضعیت برادرشان با رایولا صلاح و مشورت کرده‌اند.

 

این خبر یک هفته بعد از آن منتشر می‌شود که رایولا توانست جسی لینگارد، دیگر ستاره یونایتد را هم زیر بال و پر بگیرد. گفته می‌شود این استراتژی رایولا برای برقراری ارتباط با تعداد بیشتری از بازیکنان انگلیسی است و او به منظور قوی کردن دست خود در بازار انگلیس مارکوس راشفورد را هدف گرفته است.

 

1469438

 

این مسلما برای منچستریونایتد خبر خوبی نیست چرا که این باشگاه در مساله پل پوگبا با رایولا تضاد منافع پیدا کرده و رابطه دو طرف کاملا شکرآب است.

 

دیدگاه‌ها