کد خبر : 1661912 | 24 دی 1398 ساعت 13:37 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمار عجیب اوبلاک در ضربات پنالتی

یان ابولاک، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید، طی سال های اخیر دروازه بان پنالتی گیری نشان نداده است.

آمار عجیب اوبلاک در ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، هیچ کس نمی تواند به توانایی های بالای یان اوبلاک شک کند. او در حال حاضر در تلاش است که یک جایزه زامورای دیگر به کارنامه خود اضافه کند. با این وجود عملکرد دروازه بان اتلتیکو در ضربات پنالتی به شکل عجیبی ضعیف بوده است؛ اتفاقی که بازی روز یکشنبه اتلتیکو مقابل رئال مادرید در فینال سوپرکاپ مهر تاییدی بر آن بود.

 

اوبلاک در دوران فوتبال خود در دو تیم بنفیکا و اتلتیکو بازی کرده که مجموعا پنج بار دیدارهای این دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شده است. عجیب این که در طی این مدت اوبلاک تنها موفق به مهار یک پنالتی شده است. تنها پنالتی گرفته شده توسط اوبلاک به سال 2014-15 برمی گردد؛ جایی که او ضربه پنالتی هاکان چالهان اوغلو را مهار کرد تا اتلتیکومادرید موفق به حذف بایرن لورکوزن شود.

 

 

1469441

 

 

اوبلاک اخیرا در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید نیز عملکرد خوبی در ضربات پنالتی نداشت و نتوانست به تیمش کمک کند. به طور کلی در ضربات پنالتی بعد از وقت اضافه 26 ضربه روانه دروازه اوبلاک شده که او تنها یک ضربه را مهار کرده است؛ اتفاقی که می تواند در مراحل حذفی لیگ قهرمانان برای روخی بلانکو گران تمام شود.

 

 

دیدگاه‌ها