کد خبر : 1661917 | 24 دی 1398 ساعت 13:46 | 51.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت عالیشاه به تیم پرسپولیس (عکس)

امید عالیشاه ستاره تیم پرسپولیس پس از چند روز غیبت، با دسته گل در دیدار دوستانه با بادران حاضر شد تا مشخص شود پرونده جدایی اش به صورت رسمی منتفی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات در حالی به پایان رسید که پرسپولیسی‌ها چند هفته ی پرماجرا را سپری کردند. ابتدا شایعه جدایی گابریل کالدرون که به حقیقت تبدیل شد و سپس موضوع فهرست مازاد که در روز آخر نقل و انتقالات با چند تغییر همراه شد. یکی از این تغییرات خروج امید عالیشاه از لیست خروجی و بازگشت به ترکیب تیم بود؛ اتفاقی که با تصمیم مستقیم یحیی گل محمدی گرفته شد.

 

امید عالیشاه که با وجود درخشش در نیم فصل اول، کمتر مورد توجه گابریل کالدرون آرژانتینی قرار داشت، از سوی او در لیست مازاد قرار گرفت اما سرمربی جدید پرسپولیس تصمیم گرفت که او را به تیم بازگرداند. عالیشاه نیز با دسته گل در تمرین حضور یافت تا رسما به پرسپولیس بازگردد.

 

او در چند روز اخیر از تمرینات به دور بود و حالا امیدوار است تا هر چه زودتر آمادگی خود را بازیابد و بتواند برای تیم یحیی گل محمدی بازی کند. او دقیقا در تابستانی به پرسپولیس پیوست که گل محمدی از این تیم رفته بود و حالا کاپیتان سوم تیمی است که یحیی هدایت آن را برعهده دارد.

 

1469443

دیدگاه‌ها