کد خبر : 1661923 | 24 دی 1398 ساعت 14:04 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

بشار؛ بدون تماس و پول در مسیر بازگشت

هافبک عراقی پرسپولیس که بابت بی توجهی باشگاه ناراضی است، به زودی به تهران باز خواهد گشت.

بشار؛ بدون تماس و پول در مسیر بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول لیگ با نظر گابریل کالدرون توانسته بود به ترکیب اصلی برسد و نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، وضعیت نامشخصی برای بازگشت به این تیم در پایان تعطیلات زمستانی دارد.


بشار رسن که مبلغ زیادی بابت فصل گذشته و همچنین فصل جاری خود از باشگاه طلبکار است، هنوز نتوانسته به تعامل لازم با باشگاه دست یابد و این در حالی‌ست که تازه‌ترین گلایه او مربوط به بی توجهی باشگاه به وضعیت او در پایان تعطیلات نیم فصل است. تا این لحظه و در شرایطی که تمرینات پرسپولیس برای نیم فصل دوم از مدتی پیش آغاز شده از سوی باشگاه، هیچ تماس و حتی بلیتی برای بازگشت وی در نظر گرفته نشده است تا ناراحتی این هافبک ملی پوش عراقی را در پی داشته باشد. 


شبکه فیفا اسپورت عراق در گزارشی از وضعیت این بازیکن اعلام کرده که او علیرغم تمام مشکلاتی که بیشتر از حیث مالی در پرسپولیس متوجه او شده، خواستار ادامه همکاری تا پایان قراردادش با این تیم است تا وفاداری خود را نسبت به هواداران اثبات کند. در بخشی دیگری از این گزارش نیز گفتگویی با بشار آمده که در آن هافبک عراقی گفته: بله، من اینجا از دو تیم نیروی هوایی و پلیس عراق پیشنهاد دارم. با این حال چیزی که مرا به سمت خود می‌کشد هواداران پرسپولیس هستند و من می‌خواهم تا پایان قراردادم در کنار آنها حاضر باشم.

دیدگاه‌ها