کد خبر : 1661928 | 24 دی 1398 ساعت 14:18 | 77.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسِ یحیی با برد استارت زد

تیم پرسپولیس در اولین بازی با هدایت یحیی گل محمدی، موفق به پیروزی مقابل بادران شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که یحیی گل محمدی شب گذشته قرارداد خود با پرسپولیس را با حضور در دفتر این باشگاه امضا کرد و رسما هدایت سرخ ها را برعهده گرفت، امروز در دیدار با بادران برای اولین بار شاگردان خود را محک زد. در این بازی پرسپولیسی ها با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، احمد نورالهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی شیری، محمد نادری، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و علی علیپور وارد زمین شدند تا در اولین بازی، کاپیتان اول و دوم پرسپولیس نیمکت نشین باشند.

 

در این بازی که نکته ویژه اش فارغ از حضور یحیی گل محمدی، قضاوت رضا کرمانشاهی و همچنین حضور فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی بادران بود، پرسپولیس نمایش خوبی را ارائه کرد و در دقایق نخست نیز قرمزپوشان فرصت گلزنی داشتند اما علیپور موفق به این کار نشد. با این حال در دقیقه 39 پاس مهدی شیری به مهدی ترابی رسید تا او با ضربه ای دقیق پرسپولیس را پیش بیاندازد.

 

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم پرسپولیس ترکیبی متفاوت داشت: امیرحسین بیات، سید جلال حسینی، احسان حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، مهدی عبدی، کریستین اوساگوآنا، آریا برزگر و امید عالیشاه.

 

در همان دقیق نخست سماجت امید عالیشاه باعث شد تا پرسپولیس در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و پس از مقاومت چند لحظه ای خط دفاعی بادران، مهدی عبدی گل دوم را به ثمر رساند.

 

در ادامه بازی با همین نتیجه دنبال شد و در نهایت شاگردان گل محمدی در روز نخست سرمربیگری یحیی، با برد دو گله برابر بادران زمین را ترک کردند.

 

1469461

 

1469462

 

1469463

 

1469464

دیدگاه‌ها