کد خبر : 1661930 | 24 دی 1398 ساعت 14:28 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

آرون ون بیساکا:

آینده هیجان‌انگیزی در انتظار منچستریونایتد است

آرون ون بیساکا، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، معتقد است که این تیم بعد از رسیدن به ثبات، نتایج فوق العاده ای کسب خواهد کرد.

آینده هیجان‌انگیزی در انتظار منچستریونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پر نوسان منچستریونایتد در ماه های اخیر باعث شده که سوالات زیادی درباره آینده اوله گنار سولسشر مطرح شود اما با این وجود سرمربی شیاطین سرخ بارها از یک پروژه بلند مدت در یونایتد صحبت کرده و اعتقاد دارد که این تیم در سال های آینده به نتایج دلخواه می رسد.

 

ستاره انگلیسی شیاطین سرخ معتقد است که این تیم با سولسشر موفق خواهد شد. آرون ون بیساکا در این باره گفت: " آینده هیجان انگیزی در انتظار منچستریونایتد است. من کاملا برنامه مربی و کار او با جوانان را مشاهده می کنم. ما در قدم بعدی باید به ثبات برسیم که اگر به آن دست پیدا کنیم، قطعا به سطح بالاتری می رسیم."

 

 

1469466

 

 

ون بیساکا در ادامه درباره عملکرد خودش نیز گفت: " از عملکردم راضی هستم. فکر می کنم که خوب بوده ام و از این هم بهتر می شوم. هنگامی که در مورد بازی ها حرف می زنیم، تنها عملکرد من مهم نیست بلکه این تیم است که اهمیت دارد. فکر می کنم که باید در فاز هجومی عملکرد بهتری داشته باشم. من می دانستم که می توانم با آمدن به اینجا بازیکن بهتری شوم و پیشرفت کنم."

 

 

دیدگاه‌ها