کد خبر : 1661934 | 24 دی 1398 ساعت 14:20 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

رونمایی از منوی غذای جادویی رونالدو در ایتالیا

کریستیانو رونالدو به داشتن اندامی ایده آل و کاملا روی فرم مشهور است. بخش مهمی از این قضیه به رژیم غذایی خاص او بر می گردد.

رونمایی از منوی غذای جادویی رونالدو در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از 9 سال زندگی در اسپانیا و بازی برای رئال از سال گذشته راهی یوونتوس ایتالیا شد. او در تورین هم به درخشش خود ادامه داده و سعی کرده تا در 34 سالگی نیز فرم بدنی ایده آل خود را حفظ کند.

رونالدو سال هاست که بدون افت و در یک شیب صعودی به سر می برد و بخش مهمی از این موفقیت را مدیون رژیم غذایی خود است. منویی که خود او آن را جادویی می داند.

 

 

1469469

 

 

فوق ستاره پرتغالی در طول روز حتی تا شش وعده غذایی صرف می کند و غذای اصلی او را انواع ماهی تشکیل می دهند. شمشیر ماهی، ماهی تن و ماهی باکالائو از محبوب ترین غذاهای روزانه رونالدو محسوب می شوند. در این میان گوشت و اغلب مرغ نیز در منوی غذایی او دیده می شود. گوشت مرغ به دلیل پروتئین بالا و چربی کمتر بسیار محبوب رونالدو است.

 

 

1469471

 

 

منوی صبحانه او را بیکن، پنیر و ماست کم چرب تشکیل می دهند. او همچنین از نان تست اووکادو نیز استفاده می کند.

برای ناهار، رونالدو در بشقاب اول، مرغ و سالاد و در بشقاب دوم ماهی صرف می کند. گاهی هم سالاد ماهی تن به همراه تخم مرغ و زیتون. برای شام نیز غذای او گوشت و ماهی هستند.

 

او در طور شبانه روز هشت ساعت می خوابد و در طول عصر و زمانی که یوونتوس بازی ندارد، دست کم به 5 ساعت استراحت مشغول می شود. به اینها تمرینات بدنسازی مداوم در منزل را نیز اضافه کنید. شنا نیز یکی دیگر از فعالیت های مورد علاقه رونالدو محسوب می شود تا بدن خود را در فرم 100 درصدی نگاه دارد.

 

دیدگاه‌ها