کد خبر : 1661941 | 24 دی 1398 ساعت 15:03 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی سرمربی شهرخودرو شد (عکس)

بازیکن سابق تیم های پیکان، پیام و ابومسلم پس از پست های مختلفی که در شهرخودرو داشت از امروز به عنوان سرمربی تیم به فعالیت خواهد پرداخت.

سرآسیایی سرمربی شهرخودرو شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نام مجتبی سرآسیایی را پیش از این به عنوان مدافعی قدبلند در تیم هایی مانند پیکان، پیام و ابومسلم مشهد شنیده بودیم تا اینکه پس از موجودیت باشگاه پدیده مشهد و سال ها پس از خداحافظی این مدافع بلند قامت باز هم نام سرآسیایی را بشنویم. 


مجتبی سرآسیایی در دوره جدید به عنوان قائم مقام باشگاه پا به میدان گذاشت و از آن پس سرآسیایی را به عنوان یکی از مدیران بلندپایه باشگاه مشهدی شناختیم تا اینکه طی اتفاقاتی نام وی به عنوان یکی از نامزدهای سرمربیگری در این شهرخودرو و به عنوان جانشینی یحیی گل محمدی به گوش رسید. 


شاید شنیدن نام سرآسیایی برای گرفتن پست سرمربیگری باشگاه کمی عجیب به نظر می رسید اما در نهایت با معارفه رسمی باشگاه این اتفاق افتاد و سرآسیایی که یکی از سه نامزد نهایی برای تحویل گرفتن پست سرمربیگری بود تبدیل به گزینه نهایی شود و در مراسم معارفه ای که دقایقی پیش در ورزشگاه تختی(محل تمرین شهرخودرویی ها) برگزار شد رسما مربی جدید تیم لقب بگیرد تا پس از مدت ها آقای قائم مقام و سرپرست را حالا در پوزیشن جدیدی به عنوان سرمربی شهرخودرو ببینیم.

 

 

 

دیدگاه‌ها