کد خبر : 1661942 | 24 دی 1398 ساعت 14:55 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری کادنا سر

تلاش نافرجام برای وادار کردن والورده به استعفا

سران بارسا تا آخرین لحظه امید داشتند که ارنستو والورده را به استعفا وادار کنند.

تلاش نافرجام برای وادار کردن والورده به استعفا

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده شب گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی بارسا برکنار شد. شکست در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیکو تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان او بود. مربی ای که شاید بهتر بود پس از شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول اخراج می شد و نه در نیمه های فصلی که تیمش صدرنشین لالیگا بود و به عنوان تیم اول از گروه خود راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد.

 

 

1469399

 

 

والورده حتی صبح دیروز بازیکنانش را تمرین داد و سپس با بارتومئو(رئیس)، اسکار گرائو(مدیر اجرایی) و خاویر بورداس(سخنگو) در جلسه ای یک ساعته شرکت کرد. والورده در این جلسه از سران باشگاه درخواست کرد تا در مورد مذاکرات با ژاوی شفاف سازی کنند اما بارتومئو تکذیب کرد که هدف از مذاکره با ژاوی برای سرمرییگری بارسا بوده است.

 

طبق گزارش کادنا سر، والورده که بسیار دلخور بود، از پاسخ رئیس باشگاه قانع نشد و گفت بهتر است رک و صریح به او بگویند که قصد اخراجش را دارند. در واقع بارتومئو با تحرکات چند روز گذشته باشگاه و مذاکره علنی با ژاوی و رونالد کومان سعی داشت تا والورده را به به استعفا وادار کند اما سرمربی اهل باسک به این کار تن نداد. او سپس به سران باشگاه گفت که اگر قصد اخراج او را دارند، بهتر است با ایجنت او تماس بگیرند.

در نهایت و پس از جلسه‌ی چند ساعته هیئت مدیره، با مدیر برنامه های والورده تماس گرفته می شود و آنجا اطلاع داده می شود که والورده از سمت خود برکنار شده است.

 

 

1337443

دیدگاه‌ها