کد خبر : 1661949 | 24 دی 1398 ساعت 15:25 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرگشاده والورده پس از اخراج از بارسلونا

ارنستو والورده روز گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی بارسا برکنار شد. او امرزو با انتشار متنی از هواداران بارسا خداحافظی کرد.

نامه سرگشاده والورده پس از اخراج از بارسلونا

به گزارش"ورزش سه"، ارنستو والورده تابستان 2017 بود که جانشین لوئیس انریکه شد. مرد باسکی توانست بارسا را دو بار قهرمان لالیگا کند و یک سوپرکاپ اسپانیا و یک کوپا دل ری را نیز برای باشگاه به ارمغان آورد؛ با این وجود دو شکست تحقیرآمیز برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان و شکست از اتلتیکو در سوپرکاپ اسپانیا حکم به اخراج وی دادند.

 

 

1469483

 

 

والورده شب گذشته جای خود را به کیکه ستین داد و امروز صبح با حضور در کمپ خوان گامپر با بازیکنانش خداحافظی کرد.

او سپس با انتشار متنی، از همه کسانی که در دو سال و نیم گذشته او را یاری کرده بودند، قدردانی کرد:« دوران مربیگری ام در بارسا به پایان خود رسید. دو سال و نیم هیجان انگیز و پرتنشی را داشتیم. در این مقطع روزها و لحظات خوبی را کنار هم سپری کردیم و باهم پیروزی ها و قهرمانی ها را جشن گرفتیم و البته روزهای سخت و دشواری را هم تجربه کردیم. فراتر از هر چیزی، می خواهم به تجربه زندگی کنار هواداران و لطف و محبتی که همواره به من داشتند، اشاره کنم.

دوست دارم از رئیس باشگاه، "جوزپ ماریا بارتومئو" و نیز اعضای هیئت مدیره قدردانی کنم که به من فرصت هدایت باشگاهی مثل بارسلونا را دادند و در این مدت به من اعتماد داشتند. همچنین می خواهم از همه کسانی که در این مدت حامی من بودند، تمام کسانی که به من در امر هدایت بارسا کمک کردند و به خصوص همکارانم در تیم اول و نیز کسانی در که در کمپ تمرینی همیشه یاری گر تیم بودند، تشکر کنم.

قطعا دوست دارم بازیکنانم را نیز به خاطر تلاش و تمرین هر روزه شان و انرژی ای که در بازی ها گذاشتند تا فاتح چهار جام شویم، ستایش کنم. از حالا برای باشگاه آرزوی موفقیت در ادامه مسیرش را دارم و همچنین برای مربی جدید؛ کیکه ستین. همه شما را دوست دارم، زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا.

 

 

1469247

دیدگاه‌ها