کد خبر : 1661950 | 24 دی 1398 ساعت 15:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی در جزیره؛ کین یورو را از دست می دهد؟ (عکس)

نشریه سان انگلیس تیتر اصلی امروز خود را به مصدومیت هری کین اختصاص داده است؛ مصدومیتی که ممکن است منجر به عدم حضور این بازیکن در مسابقات یورو ۲۰۲۰ شود.

نگرانی در جزیره؛ کین یورو را از دست می دهد؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام در بازی این تیم مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد. در ابتدا گفته شد که این ستاره به انگلیسی تنها ۶ هفته ای از میادین دور خواهد بود اما بعداً مشخص شد که بهبود شرایط هری کین سه ماه به طول می انجامد.

 

اظهار نظر عجیب ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تاتنهام مقابل واتفورد نگرانی ها را درباره مصدومیت هری کین افزایش داد. او در این باره به خبرنگاران گفت: " خبر جدیدی در مورد هری کین ندارم و هر وقت که اینجا می آیم در این رابطه سوال نکنید، زیرا پاسخم با دفعه قبل یکسان است. ما انتظار داریم که او تا اواسط ماه آوریل، پایان آوریل، ماه می و یا حتی فصل بعد دور از میادین باشد و نمی دانم زمان بازگشت هری کین چه مقطعی خواهد بود."

 

 

1468768

 

 

در همین رابطه نشریه سان انگلیس تیتر اصلی امروز خود را به مصدومیت هری کین اختصاص داده است. سان با تیتر " ترس درباره مصدومیت هری کین" به احتمال غیبت این فوق ستاره در مسابقات یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است. اتفاقی که در صورت رخ دادن می تواند یک شوک بزرگ به سه شیرها وارد کند.

 

 

1469480

دیدگاه‌ها