کد خبر : 1661953 | 24 دی 1398 ساعت 15:44 | 82K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تحولات در اردوی عنابی‌پوشان؛

سرمربی جدید شهر خودرو، نمی‌تواند سرمربی باشد!

سرانجام مطرح شدن چند نام مختلف حول نیمکت شهر خودرو، یک گزینه بومی برای جانشینی یحیی انتخاب شد.

سرمربی جدید شهر خودرو، نمی‌تواند سرمربی باشد!

به گزارش "ورزش سه" پس از جدایی پرماجرای سرمربی شهر خودرو، مالک جوان آنها وعده داد همچنان و در روزهای بدون یحیی تلاش می‌کند تا در روی پاشنه موفقیت برای مشهدی‌ها بچرخد؛ اولین چالش مهم، انتخاب جانشین یحیی گل محمدی بود. اتفاقی که دقایقی قبل رخ داد و همانطور که پیش بینی می‌شد علی رغم مطرح شدن نام‌هایی چون علیرضا منصوریان و پائولو سرجیو، مجتبی سرآسیایی سرپرست شهر خودرویی‌ها به عنوان سرمربی جدید آنها منصوب شد.

 

حمیداوی وعده داده است تا یک دستیار قدرتمند و بادانش، برای کمک به سرمربی جوان مشهدی‌ها که جز یک تجربه درون استانی آن‌هم در سالهای دور دیگر تجربه سرمربیگری را در کارنامه خود ندارد به مشهد بیاورد؛ گزینه‌ای که استفان کوزین خواهد بودکه سابقه حضور و همکاری در تیم های النصر امارات، الشباب عربستان، در قبرس و البته تیم ملی کامرون را دارد و دستیار سابق والتر زنگاست.

 

در کنار جذب یک دستیار خارجی، مصطفی صداقت دستیار مشهدی گل محمدی که همراه او به پرسپولیس نرفته دیگر عضو کادرفنی شهر خودرو خواهد بود و به احتمال زیاد، ناصر شریف پور دستیار سابق سرآسیایی در امور اداری باشگاه، به عنوان جانشین او در سمت سرپرست منصوب خواهد شد.

 

نکته مهم اما این‌که سرآسیایی نمی‌تواند به عنوان سرمربی فعالیت خود را دنبال کند؛ او که در دوران حضور میثاقیان روی نیمکت پدیده تا حوالی انتصاب به عنوان دستیار اول او پیش رفت اما منتفی شد، مدرک مربیگری A آسیا که لازمه صدور کارت سرمربیگری‌ست را ندارد و به احتمال فراوان کارت سرمربی به نام مصطفی صداقت دستیار او، صادر خواهد شد.

 

 

بدون شک نقش بازیکنان بزرگ‌تر شهر خودرو به ویژه مهدی رحمتی و اکبر صادقی در راه موفقیت سرآسیایی بسیار پررنگ خواهد بود؛ به ویژه آن‌که او هیچ تجربه سرمربیگری در سطوح بالا را هم ندارد البته در عوض، از بدو تاسیس در کنار پدیده بوده و شناخت خوبی نسبت به تمامی ارکان باشگاه دارد.

 

باید دید سرآسیایی در ادامه راه شهر خودرو در پلی آف آسیا و لیگ نوزدهم که عبارت مربی در پیشوند نامش به جای مدیر تیم قرار می‌گیرد، با تفکرات خود چه نتایجی را برای مشهدی‌ها به ارمغان می‌آورد و با حضور او، آیا رویای آسیایی شدن شهر خودرو با عبور از دو مرحله سخت پلی‌آف تحقق پیدا می‌کند یا خیر؟

 

نکته جالب این‌که، پس از احد شیخ لاری حالا مجتبی سرآسیایی دومین سرپرست و مدیر تیم لیگ نوزدهم است که در نیمه راه به جرگه مربیان لیگ اضافه شده است.

دیدگاه‌ها