کد خبر : 1661963 | 24 دی 1398 ساعت 16:14 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی رسماً استارت زد؛

از دستیار زنگا تا سیدعباسی؛ معرفی کادرفنی شهر خودرو

در جلسه معارفه مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید شهر خودرویی‌ها، شرایط دستیاران او مشخص شد.

از دستیار زنگا تا سیدعباسی؛ معرفی کادرفنی شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل نخستین دور تمرینی جدید شهر خودرویی‌ها در آستانه آغاز ادامه رقابت های لیگ نوزدهم پس از تعطیلات نیم فصل و البته جدال در مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، با حضور مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید مشهدی‌ها آغاز شد؛ در ابتدای این جلسه تمرینی که فرهاد حمیداوی مالک جوان شهر خودرو هم حضور داشت، سرآسیایی پاسخگوی سوالات خبرنگاران در خصوص چون و چرای پذیرش این سمت مهم شد.

 

او در معرفی کادرفنی خود، از یک دستیار ایتالیایی نامبرد که استفان کوزین نام دارد؛ کوزین در کارنامه خود سابقه همکاری با والتر زنگا را دارد و در تیم های همچون النصر امارات، الشباب عربستان، در قبرس و البته تیم ملی کامرون سابقه حضور در قامت دستیار را دارد.

 

دستیار دوم سرمربی مشهدی شهر خودرو، داوود سیدعباسی ستاره سابق سرخابی پایتخت است که پیش از این در مشهد با پیراهن ابومسلم به میدان رفته است و حالا قرار است در قامت کمک مربی، یاری‌رسان فنی سرآسیایی باشد؛ مصطفی صداقت تنها بازمانده کادرفنی دوران یحیی همان که در طول سالیان گذشته همیشه همراه مشهدی‌ها بوده، جمع دستیاران فنی سرآسیایی را تکمیل می‌کند.

 

هنوز سرنوشت مربی گلر‌های شهر خودرو مشخص نیست و امروز مهدی رحمتی، با استفاده از تجربه خود در کنار ابوالفضل عباسی جوان، سنگربان دوم شهر خودرویی‌ها در نیم فصل دوم با توجه به جدایی حسین اکبرمنادی به تمرین پرداخت.

 

رضا آریا نیک هم که از قهرمانان دوومیدانی کشور است و اصالتی مشهدی دارد، قرار است در قامت مربی بدنساز در کادرفنی شهر خودرو حضور داشته باشد.

 

نکته جالب این‌که کارت سرمربیگری به نام سرآسیایی صادر نخواهد شد چرا که او مدرک B مربیگری آسیا را دارد و به احتمال فراوان، از میان کوزین و سیدعباسی و صداقت یک کدام‌شان به عنوان سرمربی نام‌اش در لیست آسیایی و همچنین لیگ برتری شهر خودرو رد خواهد شد.

 

1469515

استفان کوزن دستیار اول مجتبی سرآسیایی است. از سوابق مربیگری او میتوان به دستیاری والتر زنگا در تیم های النصر عربستان ، النصر امارات ، الجزیره امارات و وولورهمپتون انگلیس اشاره کرد او همچنین سابقه مربیگری در اهلی الخلیل فلسطین و ارمیس آرادیپو قبرس را نیز داشته است.

دیدگاه‌ها