کد خبر : 1661993 | 24 دی 1398 ساعت 18:13 | 121.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا با من زیبا بازی خواهد کرد

ستین: مسی بهترین بازیکن تاریخ است ولی....

کیکه ستین در نشست خبری مراسم معارفه اش در بارسلونا بار دیگر به تمجید از مسی پرداخت ولی گفت که هر کسی جایگاه خود را خواهد داشت.

ستین: مسی بهترین بازیکن تاریخ است ولی....

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین شب گذشته بود که جانشین ارنستو والورده در بارسلونا شد. او امروز رسما قرارداد دو سال و نیمه اش را امضا کرد که در آن بند قطع همکاری در انتهای هر فصل نیز گنجانده شده است. بسیاری او را ادامه دهنده راه گواردیولا در بارسا می دانند. مربی ای با فلسفه متفاوت نسبت به ارنستو والورده.

 

 

1469538

 

 

ستین در نشست خبری مراسم معارفه خود در مورد اهدافش در بارسا گفت:« فتح همه جام ها و پیروزی در همه بازی ها. باشگاهی مثل بارسا هر سال باید خودش را ترقی دهد و سعی کند تا جایی که می تواند، جام های بیشتری به دست بیاورد. بهترین روش برای رسیدن به این مهم ارائه فوتبالی خوب و تماشایی است و به شما قول می دهم بارسا با من چنین فوتبالی ارائه خواهد داد. هرچند به زمان هم نیاز دارم.»

 

 

1469539

 

 

لیونل مسی:« بارها گفته ام که مسی بهترین بازیکن دنیا و تاریخ فوتبال است. او بی همتاست و بارها از تماشای بازی های او لذت برده ام. مقابل تلویزیون نشسته ام و بازی های او و بارسا را تماشا کرده و لذت برده ام. این تیم هر بازی چیزهای جدیدی برای مسرور کردن هوادارانش دارد.

تا دیروز بازی های مسی را از تلویزیون می دیدم و از حالا مربی او خواهم بود. با یکدیگر صحبت کردیم و به او گفتم که یک چیز تحسین کردن است و چیز دیگر واقعیت. اطمینان دارم که ارتباط ما خارق العاده خواهد بود ولی هر کسی جایگاه خود را خواهد داشت؛ حتی مسی که بهترین بازیکن دنیاست. او بازیکن است و من مربی و خواهد دید که من انسانی صریح و صادق هستم. بارسا پر از استعداد و بازیکنان باکیفیت است و این مهمترین فاکتور است اما چیزهایی نیز هستند که باید بهتر شوند و من برای همین اینجا هستم.»

 

 

1469542

 

دیدگاه‌ها