کد خبر : 1662004 | 24 دی 1398 ساعت 18:45 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال و میلان به دنبال جذب ستاره نیمکت نشین بایرن

ژروم بواتنگ مدافع نیمکت نشینی بایرن مونیخ به دنبال جدایی از این باشگاه است و ممکن است راهی میلان یا آرسنال شود.

آرسنال و میلان به دنبال جذب ستاره نیمکت نشین بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی درباره انتقال ژروم بواتنگ مدافع بایرن مونیخ به آرسنال و میلان در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه مطرح شده است.

 بواتنگ در بایرن مونیخ به ندرت فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را به دست می‌آورد و نیمکت‌نشینی‌های زیاد او باعث شده است تا جایگاه خود در تیم ملی آلمان را هم از دست بدهد.

 

 

1431607

 

 

طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، باشگاه میلان به دنبال جذب مدافع باتجربه بایرن مونیخ در زمستان است و با این بازیکن وارد مذاکره شده است.  علاوه بر میلان باشگاه آرسنال هم به دنبال جذب بواتنگ است و ظاهرا هر دو باشگاه می‌خواهند که این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند.

 

باتوجه به وضعیتی که این مدافع در بایرن دارد، به احتمال خیلی زیاد در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات، یا راهی آرسنال می شود و یا سر از میلان در می آورد. 

بواتنگ از سال 2011 که از منچسترسیتی به بایرن منتقل شده، تاکنون در این تیم بازی کرده است. او در سالهای اول ستاره خط دفاعی بایرن به حساب می‌آمد ولی در سالهای اخیر به دلیل مشکلات مصدومیت و وضع آمادگی جسمانی کمتر توانسته به عنوان یک بازیکن فیکس برای این تیم به میدان برود.

این شایعات در حالی قوت گرفته اند که هانسی فلیک سرمربی بایرن دو بار طی یک ماه گذشته از لزوم حفظ بواتنگ صحبت کرده است.

 

 

1421034

دیدگاه‌ها