کد خبر : 1662014 | 24 دی 1398 ساعت 19:20 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی تراکتور برابر حریف ترکیه‌ای

تراکتور تبریز به تساوی ۲ بر ۲ مقابل ماردین اسپور ترکیه رسید.

تساوی تراکتور برابر حریف ترکیه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور که اردوی آماده‌سازی خود را در کشور ترکیه برپا کرده و تمرینات با  برنامه‌ای را طی روزهای اخیر زیر نظر ساکت الهامی انجام داده، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه در نخستین مسابقه تدارکاتی به مصاف ماردین باشاک اسپور رفت.

 

تراکتوری‌ها که ششمین روز اردوی آماده‌سازی خود در کشور ترکیه را پشت سر گذاشتند، با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و ساسان انصاری مقابل ماردین باشاک اسپور قرار گرفتند.

 

شاگردان ساکت الهامی شروع خوبی در دیدار امروز داشتند و در ثانیه‌های ابتدایی توسط کاپیتان مسعود شجاعی به گل رسیدند ولی در ادامه ماردین باشاک اسپور توانست با نتیجه ۲ بر یک پیش بیفتد.

 

اما تراکتور اجازه نداد ماردین باشاک اسپور با برتری به رختکن برود و باز هم با گلزنی مسعود شجاعی در دقیقه ۴۳ کار را به تساوی کشید.

 

در نیمه دوم الهامی که بیشتر از نفرات ذخیره و جوان تراکتور استفاده کرد، سعی در مدیریت بازی داشت و در نهایت سرخ پوشان تبریز به تساوی ۲ بر ۲ برابر ماردین باشاک اسپور رسیدند.

 

تیم فوتبال تراکتور که به منظور برپایی اردوی ۱۱ روزه در ترکیه حضور دارد، روز جمعه دومین و آخرین مسابقه دوستانه خود در این اردو را برابر ویتورول رومانی برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها