کد خبر : 1662019 | 24 دی 1398 ساعت 19:34 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوئسکا دست بردار ستاره آمیان نیست

قدوس در فیلم ترسناک 4 میلیون یورویی!

آمیان هفته جاری شاهد بازگشت سامان قدوس بعد از چهار ماه محرومیت بود. با این حال، خطر هنوز به طور کامل رفع نشده و او ممکن است مجبور به پرداخت مبلغی کلان به باشگاه اوئسکا شود.

قدوس در فیلم ترسناک 4 میلیون یورویی!

به گزارش ورزش سه ، قدوس که پیش از کوچ به فرانسه برای باشگاه سوئدی توپ می‌زد، تابستان سال گذشته به آمیان پیوست اما پیش از آن با باشگاه اوئسکا اسپانیا قراردادی اولیه امضا و در ادامه به توصیه باشگاه اوسترشوند آن را به طور یک طرفه فسخ کرد.با تمام این دلهره‌ها، قدوس هفته جاری با نخستین حضور در لوشامپیونه بعد از اتمام محرومیت، کور سوی امیدی را برابر خود دید و «لوکا السنر» سرمربی آمیان سرانجام بندهای قدوس را گشود . حالا پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا او می‌تواند اعتبار از دست رفته خود را بازگرداند؟

 

او برای نخستین بار بعد از محرومیت، در دیدار آمیان در جام حذفی فرانسه مقابل رِن به میدان رفت؛ دیداری که با شکست تیم قدوس به پایان رسید.اگرچه اولین حضور او در لوشامپیونه بعد از بازگشت، با شکست ۲ بر یک مقابل مونپلیه همراه شد اما قدوس از سوی رسانه‌های فرانسوی نمره خوب و قابل قبولی گرفت.تا اینجای کار اوضاع برای ستاره پیشین اوسترشوند خوب پیش رفته است اما او همچنان در پرونده حقوقی موقعیت چندان خوشایندی نداشته و خطر باختن در پرونده حقوقی که تابستان ۲۰۱۸ دامن وی را گرفت، همچنان مرد ایرانی را تهدید می‌کند.

 

1469571

 

منشا شرایط فاجعه بار کنونی این است که باشگاه اسپانیایی مدعی شد که قدوس با این باشگاه موافقت کرده اما اوسترشوند به یکباره پا پس کشید و اوئسکا نیز از قدوس و اوسترشوند به فیفا شکایت کرد و در دعوی حقوقی برنده شد.رای صادره قدوس را چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم و به پرداخت ۴ میلیون یورو به اوئسکا محکوم کرد پولی که اوئسکا از گرفتن آن کوتاه نمی آید.


با این وصف  برای بازیکنی که در اوسترشوند موفقیت قابل توجهی داشت و خیلی زود در لوشامپیونه برای خود نامی دست و پا کرد، شرایط همچنان سخت و آزار دهنده است و حالا پرسش این که آیا او می‌تواند با وجود پرونده وحشتناکی که درگیرآن است بازهم ارزش‌های فوتبالی خود را به نمایش بگذارد و  پایان خوشی را تجربه کند؟

 

1469572

دیدگاه‌ها