کد خبر : 1662027 | 24 دی 1398 ساعت 20:03 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی راهی یونایتد خواهد شد؟ (عکس)

منچستریونایتد قصد دارد انتقال برونو فرناندز، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون به اولدترافورد را نهایی سازد.

به گزارش "ورزش سه"، مذاکرات بین یونایتد و اسپورتینگ لیسبون برای انتقال برونو فرناندز به بلیگ برتر در حال پیگیری است و شیاطین سرخ علاقمندند برای جلب رضایت اسپورتیگ که خواهان مبلغ 64 میلیون پوند برای فروش هافبک پرتغالی شده، یک بازیکن را به صورت قرضی راهی این تیم کنند.

 

نشریه ابولا امروز مدعی شد آندرس پریرا، هافبک جوان یونایتد آخرین پیشنهاد این تیم به اسپورتینگ بوده است. پیش از آندرس پریرا، بازیکنانی چون دروازه بان چهارم یونایتد ژوئل پریر، مدافع این تیم مارکوس روخو و هافبک شیاطین سرخ آنخل گومس نیز از سوی یونایتد پیشنهاد شده، اما هیچ یک از این بازیکنان مورد توجه باشگاه پرتغالی قرار نگرفته اند و هنوز توافقی بین طرفین از این حیث حاصل نشده است.

 

آندریاس پریرای 24 ساله در این فصل معمولا در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر حضور داشته است، امسال 15 بازی در لیگ برتر و سه بازی در جام اتحادیه را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کرده است. یونایتد در حال حاضر از بحران بزرگی در خط میانی رنج می برد و با مصدومیت بازیکنانی چون پل پوگبا و اسکات مک تومینای، سرمربی این تیم از مدیران یونایتد خواسته به سرعت زمینه خرید یک هافبک طراز اول را فراهم کنند. به جز منچستریونایتد، اخباری در مورد علاقه رئال مادرید نیز به خرید برونو فرناندز شنیده شده است.

 

1469582

دیدگاه‌ها