کد خبر : 1662043 | 24 دی 1398 ساعت 21:44 | 94.1K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک هلندی بارسلونا به والورده طعنه زد؟ (عکس)

توئیت دیشب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی از هواداران بارسلونا تصور می کرد در فاصله چند روز بعد از آغاز سال 2020، ارنستو والورده از هدایت این تیم برکنار شود، اما این اتفاق بالاخره رخ داد و کیکه ستین به عنوان جانشین او معرفی شد.

 

اما فرانکی دی یونگ، دقایقی بعد از اعلام خبر برکناری والورده در صفحه رسمی اش توئیتی با این مضمون منتشر کرد: "بازگشت به حالت تمرین."

 

اگرچه فرانکی دی یونگ خیلی سریع و بعد از واکنش ها در توئیتر این عبارت را حذف کرد، اما بسیاری معتقدند او در واقع به شرایط تمرینات ارنستو والورده و عدم جدیت آن طعنه زده و خواسته ثابت کند حالا با جدایی این سرمربی، تمرینات بارسلونا رنگ و بوی جدی تری به خود خواهد گرفت. نکته عجیب تر اینجاست که فرانکی دی یونگ معمولا حضور فعالی در توئیتر نداشته و بین یک هفته تا ده روز یکبار توئیتی منتشر می کند، اما این توئیت دقایقی بعد از جدایی والورده در صفحه او ظاهر شد.

 

این در شرایطی است که فرانکی دی یونگ در دوران حضور والورده و طی همین چند ماه تبدیل به بازیکن ثابت بارسلونا شده بود و حتی انتقال او در تابستان، هافبک نامداری مانند ایوان راکیتیچ را در طول فصل به یک نیمکت نشین صرف تبدیل کرد. البته فرانکی دی یونگ برای جلوگیری از سوءتعبیرات، خیلی زود این توئیت را حذف کرد.

 

1469608

دیدگاه‌ها