کد خبر : 1662055 | 25 دی 1398 ساعت 00:21 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سپاهان به رقیب همشهری؛

هواداران سپاهان در انتظار یک سورپرایز باشند

توییتر تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی از موفقیت باشگاه در پنجره زمستانی نوشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در پنجره زمستانی ۵ خروجی داشت که البته سه تای آنها یعنی عکاشه، بحیرایی و رحیمی به صورت قرضی راهی نساجی و آلومینیوم اراک شدند و عزت پورقاز و نقی زاده هم به دلیل مصدومیت از لیست به صورت موقت کنار گذاشته شدند.


در کنار این پنج خروجی، امیرقلعه نویی سه بازیکن جدید در نیم فصل دوم در اختیار گرفت که محمد طیبی، مهدی ترکمان و سروش رفیعی هستند و از بازیکنان شاخص تیم های سابقشان به شمار می روند.

 

با پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، توئیتر تیم فوتبال سپاهان در واکنش به آنچه بر باشگاه گذشته، اینگونه واکنش نشان داده است:« ‏با توجه به نیاز وارد نقل و انتقالات شدیم. به جز یک نفر موفق به جذب بازیکن شدیم. به هرحال همشهری نتوانست لطف سال گذشته را در تعویق بازی برای حضور آسیایی جبران کند!اهل تهدید شبانه هم نبودیم. البته پنجره هنوز برای ما بسته نشده و منتظر سورپرایز آسیایی باشید...اگر شرایط اجازه دهد.»

 

1469628

 

دیدار برگشت دو تیم سپاهان و ذوب آهن در شرایطی سال گذشته به ششم فروردین ماه منتقل شد که سبزپوشان آسیایی درگیر بازی های آسیایی بودند و به همین دلیل این مسابقه علیرغم میل باطنی سپاهانی ها به تعویق افتاد.


اسماعیلی فر یکی از اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان بود که با مخالفت باشگاه همشهری این انتقال به سرانجام نرسید.

دیدگاه‌ها