کد خبر : 1662060 | 25 دی 1398 ساعت 01:14 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود راحت اینتر در کوپا ایتالیا

اینتر با پیروزی 4-1 مقابل کالیاری، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا صعود کرد.

صعود راحت اینتر در کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل سری آ هستند، در دیدار امشب برابر کالیاری کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

هنوز بازی جا نیفتاده بود که روی اشتباه مدافع کالیاری، اینتر به گل رسید. روی یک پاس رو به عقب اشتباه بود که روملو لوکاکو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، در ثانیه 21 بازی، اینتر را پیش انداخت.

برتری میزبان بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بورخا والرو در دقیقه 22، اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی ارسال نیکلا بارلا از سمت راست بود که توپ در مقابل دروازه به والرو رسید و او هم با ضربه ای نه چندان محکم کار را تمام کرد.

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، اینتر به گل سوم رسید. این بار هم روی یک ارسال از سمت راست توسط بارلا بود که لوکاکو با یک ضربه سر دیدنی، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در دقیقه 72 کالیاری یکی از گل های خورده را جبران کرد اما بازیکنان این تیم اندکی به جبران نتیجه امیدوار شوند. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه اینتر بود که توپ با پشت پای چری به الیوا رسید و او هم با یک ضربه محکم دروازه اینتر را باز کرد.

اما امیدهای تیم میهمان برای جبران نتیجه با گل دقیقه 80 آندره آ رانوکیا از بین رفت. روی ضربه کرنر کریستیانو بیراگی بود که مدافع پیش تاخته اینتر بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 4-1 کرد. نتیجه ای که تا پایان پابرجا ماند و اینتر به جمع 8 تیم پایانی راه پیدا کرد.   

دیدگاه‌ها